2011. március 13., vasárnap

Egy kis kérdezz felelek.



Paxon volt lehetőség kérdéseket feltenni a Bioware srácoknak. Swtor.hu már lefordította, így én nem teszem. Lássuk mik születtek :


  • nem használhatjuk a companionokat a raideken és a flashpointokban (a pvp-warzone-okról nem beszéltek)
  • ha a megszerzett páncéldarabjaink eltérő színűek, használhatjuk a színkiegyenlítő opciót (viszlát, papagájkarakterek… :D )
  • Nar Shaddaa-n most már van world boss
  • a world bossok legyőzéséhez egy csapatnál többre lesz szükség
  • több tucat eltérő szerelmi szál közül választhatunk. Lesznek jó és rossz kapcsolatok, sőt, akár meg is csalhatnak minket :) . A legtöbb lehetőséget a csempészek élvezhetik majd, viszont az imperial agent fogja a legtöbb időt ágyban tölteni más társaságában (bevallottan James Bond mintájára :D )
  • az IRL ünnepek (karácsony, hálaadás stb.) nem fognak megjelenni a játékban, de a star warsos ünnepek igen
  • nincs olyan terület, ami teljesen instázott lenne. Általában akkor alkalmazzák, ha egyben akarják tartani a csapatot.
  • magas szinten visszatérünk majd a kezdőbolygókra
  • a távolsági classoknak is lesznek melee képességei, hogy ne maradjanak alul a közelharcosokkal szemben
  • jelenleg nem tervezik a threat meter integrálását, de több dolog bekerülhet még a megjelenés előtt vagy akár utána is
  • a kezdőterületek nem elérhetők az ellenséges frakció számára
  • lehet, hogy később lesz egyfajta mentorrendszer a játékban
  • az addonokról nem adtak információt (“We can’t talk about that right now.”)
  • hamarosan bejelentés várható az open world pvp-ről
  • a flashpointokat egyenletesen elosztották a szintezés ideje alatt
  • a skillekre bizonyos hatást gyakorol majd az light/dark irányultság, de nem extrém mértékben
  • az új játékosoknak szánt in-game tutorial nagyon részletes lesz
  • bár valószínűleg nem lesznek készen klánhajók a játékban megjelenéskor (!!!), a fejlesztők nagyon, NAGYON szeretnék őket nem sokkal utána (a megjelenésre akarják alapvetően??!!)
  • a halál “ára” kicsit kevésbé lesz vészes, mint más MMO-kban, mivel a harc is nagyobb kihívást jelent, így gyakrabban fogunk fűbe harapni
  • Oteg mester ”megszemélyesítőjét” a Lucasarts választotta ki egy válogatáson és ők vették fel a hanganyagot is
  • megjelenés után elképzelhető, hogy lesznek klánháborúk
  • nem fogunk két egyforma karaktert látni a játékban, NPC-k sem hasonlíthatnak majd ránk, nekik saját modelljeik vannak
  • a healerek is kemény fickók, nagyokat tudnak ütni :)
  • megint megerősítették, hogy voltak már ezerfős tesztek is
  • a gépigényről még nem beszéltek, de azt akarják, hogy gyengébb konfigurációkon is jól fusson a játék
  • sem a Win7, sem a DX10 nem lesz feltétlenül szükséges a játék futtatásához
  • a kezdőbolygók a legkisebbek, ahogy haladunk előre a játékban, egyre nagyobb területeket kapunk
  • a bolygókon fix helyzetű lesz az adott világ napja, a nappal/éjszaka ciklus a bolygók nagy száma és eltérő tulajdonságaik miatt túl sok programozót igényelt volna
  • egy világon belül lehetnek eltérő időzónában lévő területek, flashpointok, instázott részek
  • a top geareket raidekből, pvp-ből vagy craftolással szerezhetjük majd meg, de alacsonyabb szinten is jól néznek ki a felszerelések. Dolgoznak a többi class armorfejlődés-videóján.
  • a játékban minden class – legyen erőhasználó vagy sem, melee vagy ranged – egyenértékű és egyedi. A fejvadászok felveszik a versenyt a jedikkel, a troopereket nem öli meg egy ewok.
  • törődni fognak a hardcore játékosok igényeivel, de ez nem írja felül azt, hogy a szintezés alatti kontent is értékes legyen. Minden játékostípusnak nyújtanak valamit. Az endgame nem csak raidekből áll majd.
  • a world bossok nagyon erősek
  • megerősítették, hogy hamarosan nagy pvp-bejelentés várható (Daniel Erickson: We will have amazing PVP stuff soon that could change the game world.)
  • a játék minden MMO-kelléket tartalmaz, emellett hatalmas területeket és a már ismert minőségű BW-féle történetvezetést
  • a magas szintű craftereknek szükségük lesz másokra alapanyagok és más kellékek beszerzéséhez, ez erős szociális faktor a játékban

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése