IGN Interjú Zoeller és Daniel Ericksonnal
Mint ígértem, közzétesszük Daniell-el és Zoeller-el készült BH interjút.Lássuk IGN miket kérdezett tőle.:
StarWars The Old Republic az eddigi legnagyszabásúbb vállalkozás ami a játék iparban eddig bekövetkezett. Ez az első MMO amit a Bioware fejleszt, és egy igen komoly kísérlet arra, hogy a StarWars Univerzum megvesse a lábát az MMO piacon, a nem túl sikeres Galaxis után. A játék egy hagyományos értelemben vett MMO, azzal a különbséggel, hogy itt az egyjátékos módot preferálok is megtalálják számításaikat. Az SWTOR sok egyéb játékműfajt ötvöz a hagyományos MMO-val, és bizton állíthatjuk, hogy erre már most nagyon sok ember kíváncsi.
IGN: Milyen speciális feladatokat terveztek a Bounty Huntereknek? Milyen céljai vannak és ez, hogy valósul meg?
Erickson: A Bounty Hunter mindig a saját útját járja. Van, hogy olyan helyeken jár, ahol más classok nem. Általában a hatóságokkal szemben cselekszik, és persze nem hiányozhat a fejvadászoknál elengedhetetlen üldözés/vadászat. Ha ránézünk, sokan egy Western-re asszociálnak. Egy embert látnak, pisztollyal és egy Galaxisnyi bajjal a háta mögött.
IGN: Mit jelent a Bioware-nek a Bounty Hunter? A Filmekben nem igazán kapunk betekintést, csak a könyvekből és képregényekből. A Fejvadászok Guild-ja folyamatos feszültséget szít a hatalmak közt és sok ellenséget szereznek. Ez a politika, hogy nyilvánul majd meg az SWTOR-ban?
Erickson: Mint kezdő Bounty Hunter ismeretlen vagy, így a Galaxis nyitott számodra. Ahogy egyre ismertebb leszel, úgy kelted fel a figyelmét a nagyobb hatalmaknak.
IGN: Nehéz volt a Bounty Huntert egy Frakcióhoz rendelni? Van-e bármi utalás arra, hogy miért választották a Sötét oldalt, miközben tudjuk, hogy őket csak a haszon érdekli és annak dolgoznak akik magasabb árat fizetnek?
Erickson: A Bounty Hunterek a StarWars-ban pénzért ölnek embert. Ők jó pénzért ártatlan embereket is elkaptak, és ez nem volt összeegyeztethető a Köztársaság nézeteivel. A Birodalomba sokkal könnyebb volt beilleszkedni.
IGN : Boba Fett nyilvánvaló, de milyen egyéb forrásokból merítenek még ihletet a Bounty Hunterekhez?
Erickson: Mielőtt elkezdődött volna a tervezési fázis, elolvastam minden Bounty Hunter könyvet és képregényt ami a kezem ügyébe került. Dengar az egyik kedvencem. Szeretem az összetett barátságát Boba Fett-el és az élethez való viszonyulásukat.
IGN: Van olyan NPC aki másként reagál egy Bounty Hunterre? És ha igen, hogyan? A Bounty Hunter kap egyedi válaszlehetőségeket a beszélgetések során?
Erickson: Az NPC-k máshogy reagálnak minden classra. Mivel egyes emberek mást képviselnek, így máshogy reagálnak, érdekes látni, hogy rázza fel ez a dolgokat. Egy Imperial Tiszt jobban megnyílik egy Sithnek és könnyeben ad ki információt, míg egy Bounty Hunter inkább az alvilági kapcsolatai által jut információhoz.
IGN: A Játék mely fejlesztési fázisában került szóba, hogy a Bounty Hunter bekerül a játékba? Volt-e egyéb class tervezve helyette?
Erickson: Bounty Hunter már a legelső naptól fogva szerepelt a listán, és soha nem volt tervben lecserélni másik classra. Az első megbeszéléseken ez volt a táblára írva " Mi akarsz lenni". Szerepelt köztük Obi-Wan, Luke, Qui-Gon, Darth Vader, az Uralkodó, Han Solo és Boba Fett, egyértelmű volt, hogy ezek nem maradhatnak ki.
IGN: Eltudnád mondani, hogy épül fel a Bounty Hunter? Milyen elsődleges képességei vannak és mikor kapjuk meg őket?
Zoeller: Íme néhány változás amit nemrég vezettünk be: BodyGuard ami növeli a Gyógyítást és a Támogató szerepet, emellett létrehoztunk kapcsolatot a Blaster és a Tech sebzés közt. Nincs tökéletes talent built egyik osztálynál sem, mindegyik egyéni .
IGN : Milyen rá jellemző skillek vannak?
Zoeller: A Mercenary Bounty Hunter a rakétákra koncentrál és, hogy távol maradjon az ellenségtől. Pusztító támadásokat visz véghez hőkereső fúziós rakétákkal, olyan a látvány mintha a harctéren lennénk. A Powertech Bounty Hunter a lángszóróra specializálódott és a közelharci támadásokra. A Harcban használ Flame Burst-ot, Flame Sweep-et és Jetpackot.
IGN: Hogy hasonlítsuk össze a Bounty Huntert a Köztársasági oldalon elérhető classokal? Van-e közvetlen párhuzamos osztály és milyen sajátos trükkjei vannak?
Zoeller: Talán a Trooper áll hozzá legközelebb. A BH Advance Class osztályokban a szerepeket a következőképp kell elképzelni: A Mercenary Class lehet Ranged Dps vagy Healer. A PowerTech lehet Tank vagy Dps. Ezeken belül sok egyéb lehetőség létezik, azonnali sebzést, dot, fenntartott....
IGN: Mit használ a Bounty Hunter a képességei aktiválásához?
Zoeller: A Bounty Hunter a hőt próbálja kezelni a Páncélzatán és a Fegyverein. Képesség használatával hő keletkezik, ezt kell elvezetnie. A Túlmelegedés letiltja a fontosabb rendszereit egy időre, így erre nagyon oda kell figyelni. Természetesen nem minden képesség termel hőt, és vannak technikák amivel gyorsan el lehet vezetni ha szükséges.
IGN: Egy Bounty Hunternek milyen társai lesznek?
Erickson: A Bounty Hunternek nagyon változatos társai lesznek, akikkel az útja során találkozik majd. Lesznek majd volt célpontok, riválisok és a Bioware által eddig legédesebb karakter is csatlakozik majd. Nem, nem Mako-ról beszélek :)
IGN: Mik a legalkalmasabb szakmák egy Bounty Hunternek?
Zoeller: Attól függ. Vajon a Bounty Hunter fegyvert, páncélt vagy más hasznos holmit akar? Vagy a Bounty Hunter lemond a gyártásról és inkább eladja az alapanyagokat? A legmegfelelőbb talán a következő:
Craft :
Armstech: Ezzel tudsz nehéz fémmel dolgozni, és különböző fegyvereket készíteni.
Armormech : Ezzel tudsz nehéz fémmel dolgozni, és különböző elektromos pajzsokat, és személyi páncélokat gyártani.
Gathering:
Scavenging – ezzel tudsz használható anyagokat, alkatrészeket, régi technológiákat összegyűjteni. A gyűjtögetés hasznos szakma az Armstech vagy az Armortech mellé.
IGN: Köszönjük a segítséget !
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése