2011. március 4., péntek

IGN interjú Daniel Ericksonnal és Zollerel.

 IGN Interjú Zoeller és Daniel Ericksonnal


Mint ígértem, közzétesszük Daniell-el és Zoeller-el készült BH interjút.Lássuk IGN miket kérdezett tőle.:

http://www.next-gen.biz/files/daniel_erickson.jpgStarWars The Old Republic az eddigi legnagyszabásúbb vállalkozás ami a játék iparban eddig bekövetkezett. Ez az első MMO amit a Bioware fejleszt, és egy igen komoly kísérlet arra, hogy a StarWars Univerzum megvesse a lábát az MMO piacon, a nem túl sikeres Galaxis után. A játék egy hagyományos értelemben vett MMO, azzal a különbséggel, hogy itt az egyjátékos módot preferálok is megtalálják számításaikat. Az SWTOR sok egyéb játékműfajt ötvöz a hagyományos MMO-val, és bizton állíthatjuk, hogy erre már most nagyon sok ember kíváncsi.







IGN: Milyen speciális feladatokat terveztek a Bounty Huntereknek? Milyen céljai vannak és ez, hogy valósul meg?


Erickson: A Bounty Hunter mindig a saját útját járja. Van, hogy olyan helyeken jár, ahol más classok nem. Általában a hatóságokkal szemben cselekszik, és persze nem hiányozhat a fejvadászoknál elengedhetetlen üldözés/vadászat. Ha ránézünk, sokan egy Western-re asszociálnak. Egy embert látnak, pisztollyal és egy Galaxisnyi bajjal a háta mögött.


IGN: Mit jelent a Bioware-nek a Bounty Hunter? A Filmekben nem igazán kapunk betekintést, csak a könyvekből és képregényekből. A Fejvadászok Guild-ja folyamatos feszültséget szít a hatalmak közt és sok ellenséget szereznek. Ez a politika, hogy nyilvánul majd meg az SWTOR-ban?


Erickson: Mint kezdő Bounty Hunter ismeretlen vagy, így a Galaxis nyitott számodra. Ahogy egyre ismertebb leszel, úgy kelted fel a figyelmét a nagyobb hatalmaknak.


IGN: Nehéz volt a Bounty Huntert egy Frakcióhoz rendelni? Van-e bármi utalás arra, hogy miért választották a Sötét oldalt, miközben tudjuk, hogy őket csak a haszon érdekli és annak dolgoznak akik magasabb árat fizetnek?


Erickson: A Bounty Hunterek a StarWars-ban pénzért ölnek embert. Ők jó pénzért ártatlan embereket is elkaptak, és ez nem volt összeegyeztethető a Köztársaság nézeteivel. A Birodalomba sokkal könnyebb volt beilleszkedni.


IGN : Boba Fett nyilvánvaló, de milyen egyéb forrásokból merítenek még ihletet a Bounty Hunterekhez?


Erickson:  Mielőtt elkezdődött volna a tervezési fázis, elolvastam minden Bounty Hunter könyvet és képregényt ami a kezem ügyébe került. Dengar az egyik kedvencem.  Szeretem az összetett barátságát Boba Fett-el és az élethez való viszonyulásukat.


IGN: Van olyan NPC aki másként reagál egy Bounty Hunterre? És ha igen, hogyan? A Bounty Hunter kap egyedi válaszlehetőségeket a beszélgetések során?


Erickson: Az NPC-k máshogy reagálnak minden classra. Mivel egyes emberek mást képviselnek, így máshogy reagálnak, érdekes látni, hogy rázza fel ez a dolgokat. Egy Imperial Tiszt jobban megnyílik egy Sithnek és könnyeben ad ki információt, míg egy Bounty Hunter inkább az alvilági kapcsolatai által jut információhoz.


IGNA Játék mely fejlesztési fázisában került szóba, hogy a Bounty Hunter bekerül a játékba? Volt-e egyéb class tervezve helyette?


Erickson: Bounty Hunter már a legelső naptól fogva szerepelt a listán, és soha nem volt tervben lecserélni másik classra. Az első megbeszéléseken ez volt a táblára írva " Mi akarsz lenni". Szerepelt köztük Obi-Wan, Luke, Qui-Gon, Darth Vader, az Uralkodó, Han Solo és Boba Fett, egyértelmű volt, hogy ezek nem maradhatnak ki.



IGN: Eltudnád mondani, hogy épül fel a Bounty Hunter? Milyen elsődleges képességei vannak és mikor kapjuk meg őket?


Zoeller: Íme néhány változás amit nemrég vezettünk be: BodyGuard ami növeli a Gyógyítást és a Támogató szerepet, emellett létrehoztunk kapcsolatot a Blaster és a Tech sebzés közt. Nincs tökéletes talent built egyik osztálynál sem, mindegyik egyéni .


IGN : Milyen rá jellemző skillek vannak?


Zoeller: A Mercenary Bounty Hunter a rakétákra koncentrál és, hogy távol maradjon az ellenségtől. Pusztító támadásokat visz véghez hőkereső fúziós rakétákkal, olyan a látvány mintha a harctéren lennénk. A Powertech Bounty Hunter a lángszóróra specializálódott és a közelharci támadásokra. A Harcban használ Flame Burst-ot, Flame Sweep-et és Jetpackot.


IGN: Hogy hasonlítsuk össze a Bounty Huntert a Köztársasági oldalon elérhető classokal? Van-e közvetlen párhuzamos osztály és milyen sajátos trükkjei vannak?


Zoeller: Talán a Trooper áll hozzá legközelebb. A BH Advance Class osztályokban a szerepeket a következőképp kell elképzelni: A Mercenary Class lehet Ranged Dps vagy Healer. A PowerTech lehet Tank vagy Dps. Ezeken belül sok egyéb lehetőség létezik, azonnali sebzést, dot, fenntartott....


IGN: Mit használ a Bounty Hunter a képességei aktiválásához?


Zoeller: A Bounty Hunter a hőt próbálja kezelni a Páncélzatán és a Fegyverein.  Képesség használatával hő keletkezik, ezt kell elvezetnie. A Túlmelegedés letiltja a fontosabb rendszereit egy időre, így erre nagyon oda kell figyelni. Természetesen nem minden képesség termel hőt, és vannak technikák amivel gyorsan el lehet vezetni ha szükséges.

http://pcmedia.ign.com/pc/image/article/115/1153371/star-wars-the-old-republic-20110303104827464-000.jpg


IGN: Egy Bounty Hunternek milyen társai lesznek?


Erickson: A Bounty Hunternek nagyon változatos társai lesznek, akikkel az útja során találkozik majd. Lesznek majd volt célpontok, riválisok és a Bioware által eddig legédesebb karakter is csatlakozik majd. Nem, nem Mako-ról beszélek :)




IGN: Mik a legalkalmasabb szakmák egy Bounty Hunternek?



Zoeller: Attól függ. Vajon a Bounty Hunter fegyvert, páncélt vagy más hasznos holmit akar? Vagy a Bounty Hunter lemond a gyártásról és inkább eladja az alapanyagokat? A legmegfelelőbb talán a következő:

Craft : 
Armstech: Ezzel tudsz  nehéz fémmel dolgozni, és különböző fegyvereket készíteni.
Armormech : Ezzel tudsz nehéz fémmel dolgozni, és különböző elektromos pajzsokat, és személyi páncélokat gyártani.

Gathering:
Scavenging – ezzel tudsz használható anyagokat, alkatrészeket, régi technológiákat összegyűjteni. A gyűjtögetés hasznos szakma az Armstech vagy az Armortech mellé.


IGN: Köszönjük a segítséget !

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése