- Jelenleg combatban nem lehet felszerelést vagy fegyvert váltani, ha esetleg úgy támadnának ránk, hogy nincs nálunk fegyver - nos, akkor megfizetünk a hibánkért.
- A játékban nem tank'n'spank típusúak lesznek a bossok. Erről azért nem osztanak meg információt mert erős spoilernek számítanak.
- A legtöbb karakternek van human szinkronhangja, csak azoknál nincs, ahol a lore ezt nem teszi lehetővé: pl. a Huttok
- Alapjában véve egy csatában a miss esélye kicsi, de lesz lehetőség arra, hogy ezt még lejjebb csökkentsük.
- Egy erőhasználót hátulról támadva se tudunk jobban megütni, a kiképzésének hála 360 fokban képes hárítani a támadásokat. Egyszerű szörnyeknél viszont csökkenthetjük a védekezési képességét ezzel.
- Az AC nem lesz nagy hatással a karakter történetére.
2011. június 6., hétfő
DevTracker - Június 6.
Az esti E3 előtti banzáj előtt fussuk át, hogy miket kotyogtak el drága fejlesztőink a múlt héten a fórumokon, aztán végre elkezdődhet a várva várt esemény!
Feliratkozás:
Megjegyzések küldése (Atom)
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése