2011. július 16., szombat

Béta Screenshotok - Coruscant


















via

9 megjegyzés:

  1. Szép-szép, de mégsem egy Kaas city :D

    VálaszTörlés
  2. De itt pl. lesznek napszak változások?

    VálaszTörlés
  3. Lesz időjárás és napszak változás, de sajnos nem magától, hanem adott területeken állandó gondolom. Pl Hothon volt mér éjszakai és nappali kép is, Taral V-ön esik eső és villámlik, Operation videóban hózivatarban érkeznek az emberek.....

    VálaszTörlés
  4. Ja oks, akkor megnyugodtam. Én kicsit félreértettem akkor az eddigiek alapján, azt hittem h mindig ugyanolyan napszak lesz egy-egy bolygón. De akkor oké :P

    VálaszTörlés
  5. Szerintem ugyan olyan lesz, csak pl Coruscant egyes zóna nappali, hármas éjszakai.....

    VálaszTörlés
  6. Ugyanolyan napszak lesz. Csak ha átmész a bolygó x-y részére ott sötét lesz, máshol meg világos. Gondolom én. Nem véletlenül volt kiakadva mindenki, hogy nem lesz állandó változás.. :(

    VálaszTörlés
  7. Ahha.... ok. Szar lesz ez a TOR, nem is veszem meg :D

    VálaszTörlés
  8. Köztársaságiak véleménye nem mérvadó :D

    VálaszTörlés
  9. Csak engem zavar, hogy még az NPCk is mind humanok? :D Nem tudom miért, de ez engem rettenet módon kikészít xD

    VálaszTörlés