2011. július 8., péntek

DevTracker - Július 7.

Ezen a héten se kaptunk sok mindent, de azért kaptunk egy-két érdekes infót! Olvassátok, aztán pedig kommenteknél folytatjuk!
  • Jobban megéri saját kezűleg gyűjtögetni, de ha valakinek nagyon nincs kedve ellátogatni régi világokba, ahol sok a lelőhely, elküldheti a társát gyűjtögető küldetésre. Lesznek olyan craft alapanyagok, amik csak ilyen küldetésekkel szerezhetők.
  • A bétába nem csak high-end géppel rendelkezőket válogatnak be, számukra ez nem szempont. A lényeg, hogy menjen rajta a játék, ezért az olyan rendszerrel rendelkezőket, akiknél ismert kompatibilitási hibák vannak, egyenlőre kihagynak. Senki nem akarja, hogy a szerencsés kiválasztott izgalomba jöjjön, letöltsön sok giga adatot, majd szomorúan tapasztalja, hogy nem indul el a játék a konfigján. Persze amint megoldották a hibát, az alanyok visszakerülnek a lehetséges tesztelők közé.
  • Több különböző méretű és kinézetű pisztoly van a játékban. (Szerk.: a BH character progression videóban valóban kicsik voltak)
  • Zoeller-nél rákérdeztek a DPS-re: A DPS csak arról szól, hogy ki csinál másodpercenként nagyobb sebzést, mert ez csak az egyik oldal. Ott vannak a különböző CC-k, amik önmagukban nem okoznak sebzést, és ezzel csökkentik a DPS-t, viszont nagy előnyt jelenteken a Warezone-okban. Az ilyen, és az ehhez hasonló helyzetek, mint a burst damage, dot, és még sok más, teljesen értelmetlenné teszik a DPS-t nagyságát, és ezáltal a skillt - a megfelelő képesség használatát a megfelelő időben - teszi meghatározóvá.

4 megjegyzés:

  1. "A bétába nem high-end géppel rendelkezőket válogatnak be"
    Eléggé félreértetted amit mondott, mert nem azt mondta hogy nem hivnak meg high-end géppel rendelkezőket hanem azt hogy náluk nem szempont hogy kinek jobb a gépe, hanem az hogy menjen rajta a játék.
    (forrás: http://www.swtor.com/community/showthread.php?p=7153824#edit7153824)

    VálaszTörlés
  2. Köszi az észrevételt, akkor javítom!

    VálaszTörlés
  3. "Több különböző méretű és kinézetű pisztoly van a játékban. (Szerk.: a BH character progression videóban valóban kicsik voltak)"

    Dehát uraim! Nem a méret a lényeg nem?! :-)

    VálaszTörlés