2011. július 20., szerda

Újabb doboz infó :)

Itt egy újabb doboz kép, ezúttal a hátulja, sok hasznos infóval, többek közt minimális gépigénnyel :)


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiGCdnbZDXp6xFEmrj7vHM1lbdesW1QgW_esrpz2dpkDeNuwhRwBe4Flnj4_7JlTWA_n25ac9TQgW2L-FSBC3LokA6-dZw_bHieCpNfgnR1Lk_v6cubKKQROrs774B7LfFHa_aBh71ipqoI/s1600/boxback.jpg




Normál/Collector

Details of the standard 54.99euro:
- A personality module Game
- Early access to 3 days (to be confirmed)

Details of the collector version 149.99 euro
- Figurine exclusive Dark Malgus by Gentle Giant
- Hard star wars in a metal case
- The diary of Master Gnost-Dural
- Map of the galaxy
- Key custom authentication
- Music CD
- Collector's Set includes 7 high-quality objects IG
- Launch rockets, shoot incendiary projectiles
- Battle droids: Evolving with You
- Holodancer: your projected holographic image
- Holocam: Record your adventures on video
- STAP: vehicles not unique design
- Droid-mouse companion exclusive
- Shop Exclusive Collector: Access to the platform with dynamic sales of special items.
- Early access to game 6 days (confirmed)

Gépigény

OS: Windows XP, Windows Vista, 7
CPU: AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4000 or better/Intel Core2 Duo Processor 2.0 Ghz or better
RAM: At least 1.5 GB or better for XP, 2 GB or better for Windows Vista/7, PC's using built in graphic chipsets 2 GB RAM is recommended.
Hard Drive: 8x DVD-ROM or better
Video: ATI XT800 or better/ NVIDIA 7800 or better/ Intell 4100 or better. 256 MB minimum video RAM, shader 3.0 or better fully compatible graphics card.

25 megjegyzés:

  1. 15 ropi a normál? Meh...:(

    VálaszTörlés
  2. nem olyan vészes... de ha soknak tartod várj még fél évet és akkor 12k-ért is megveheted:D

    VálaszTörlés
  3. Fasza, ezek szerint még a notimon is egész normálisan fog futni :D

    VálaszTörlés
  4. úgy fest, hogy collectorst kihagyom. ennyiért nem kell.
    bár tartalmilag jól megpakolt, de ennyit nekem nem ér.

    VálaszTörlés
  5. "Holnap indul az előrendelési őrület sima és a gyűjtői verzióra az Origin rendszeren keresztül, 500 000 darabig vesznek fel előrendelést, ebből az első 50K-t garantálják, a továbbiak várólistára kerülnek. Hivatalos megjelenési dátum továbbra sincs, de a kiszivárgott anyagokon november 25. szerepel." - ez is érdekesen hangzik

    VálaszTörlés
  6. Mondom én, hogy vastagon fog az EA ceruzája! :D Általában 2x a szorzó a játék CE kiadásán, itt meg laza 3x annyi. CE így nálam is felejtős. Ki tudnám fizetni, csak nem vagyok hajlandó. :P

    VálaszTörlés
  7. Mivel rengeteg pénzt ölt bele a játékba az EA, ezért megpróbál minél hamarabb lehúzni mindenkit és profitot csinálni belőle... Kezdem sajnálni őket, hogy nincs pénzük. :(

    VálaszTörlés
  8. szasz' Gunga! :)

    @all: majd ha 1 év múlva is érdekel a game és lesz még collectors max 20-25 körül, akkor talán. talán.

    VálaszTörlés
  9. Szia Ekre! Mondom én, hogy előkerülünk mindannyian. ;)

    Max Dzsuhit nem lehet kirángatni a real kardozásból. :P

    VálaszTörlés
  10. elő fog kerülni ő is, az biztos! :) (Dzsuhi, ha olvasod: kerüld majd a sztyeppéket :D)
    Hunnent nem láttam még, de lefogadom, hogy ő is várja, hiába themepark :)

    VálaszTörlés
  11. Az utolsó mondatra majdnem írtam valamit, de önmoderáltam magam. Még mindig a bögyömben van....

    VálaszTörlés
  12. nekem mondod? sok baromság van benne, de SW.
    amitől falnak megyek, az a classonkénti hajó, amiből jelenleg 1 van / class. bullshit.

    VálaszTörlés
  13. Én Hunnenre gondoltam, nem a játékra! :DDDD

    VálaszTörlés
  14. Ekre, a többiekröl nem tudsz? Ök nem jönnek? Mystiq, Terry, Varesz? ja KoWa voltam/vagyok de Gunga tudja miért igy vagyok itt:)

    VálaszTörlés
  15. Vari passz (ő sem tudja még szerintem) Mystiq-ről és Terry-ről sajnos nagyon rég nem hallottam.

    jó pár régi starsideres jött már össze.
    itt a guildünk elérhetősége, pár régi ismerős név lehet:
    http://www.swtor.com/guilds/6092/ronin/roster

    VálaszTörlés
  16. Avassatok már be, hogy miről van szó.. :D Szerintetek lesz olyan lehetőség, hogy előrendelem a normalt, és kihozzák dobozban? Illetve ha originról rendelem, akkor ők MO-ra is szállítanak? Gondolom plusz költség.. Vagy hogy van ez?

    VálaszTörlés
  17. Digital-ról semmi hír eddig? :(

    VálaszTörlés
  18. Lehet csatlakozni guildetekbe?

    VálaszTörlés
  19. Mi nem egy guild vagyunk, hanem fan oldal. :) A klánok menüpont alatt találhatsz guildeket, jelentkezz oda, amelyik szimpatikus.

    VálaszTörlés
  20. Ahogy nézem Ekre nem fogunk sűrűn találkozni:D PvP blehh:)

    VálaszTörlés
  21. Scel... ez egy nagyon hosszú és nagyon bonyolult történet amely egy messzi messzi SWGalaxisban kezdődött :D

    VálaszTörlés
  22. 576-nál már előrendelhető a sima alap verzió, 12 ezrest kell lepergetni érte.
    a megjelenés valószínűleg csak be lett írva, dec. 1-et írnak.

    VálaszTörlés
  23. cseheknél meg a collectors, átszámítva 33 ezer forint. mocsok drága, köszi nem :)

    VálaszTörlés
  24. "Lehet csatlakozni guildetekbe?"


    Nemesis klánban vagyok, Vilythel. Nagykovi Renegát Smuggler, Scelusion meg nem tudja még, hogy mi :D

    VálaszTörlés