2011. augusztus 6., szombat

PvP videó



8 megjegyzés:

  1. Hát mit is mondjak nekem ez egyenlőre nem nagyon tetszik a videó elején sok a Hit and Run utána pedig az erőérzékeny classok a fénykardos karik "csapkodásai" látszanak (csúnyán kifejezve). Nekem a kard párbajok nem így rémlenek sokkal kifinomultabbnak kellene lennie, két fénykard összecsapásának az effektje szikrázó és pulzáló hatása van. Vagy lehet már túl sok különböző skillek túlzott effektjei zavarnak meg: Szivárvány PVP: van itt minden, tűzrobbanás, lila, piros villámok különböző formátumban, hajtómű darabok, sárga aoe, fehér stun, zöld heal és még sorolhatnám. Van olyan effekt amitől x másodpercre nem is látsz semmi mást csak azt, eltakar mindent:) Én egy kicsit élénk színesnek látom és a túl sok látványos effektek egyszerre történő alkalmazása nekem nem tetszik.
    De még alakulhat a dolog:)

    VálaszTörlés
  2. Nekem tetszik az elején pl 1 Inkvizítor fél percig is feltartoztat egymaga 3-4 Köztársasági playert. Végre nem halunk meg 1 cc alatt, wowban ez nagyon idegesítő volt, hogy 2sec alatt meglehetett ölni bármit. Fénykard összecsapások gondolom duelben müködik látványosan, ha 3-4oldalról kellene lereagálnia valósan az érkező támadásokat amit defflektál vagy dodge-ol a kari az nagyon hülyén festene :D Sok robbanás effekt meg azért jó, mert legalább nem csak erőhasználó karik vannak.

    VálaszTörlés
  3. @Itlosz: ha neked ez kusza volt, akkor ne pvp-zz! Tök átlátható volt az egész.

    Szerintem tök állat volt. Bár már fent volt korábban. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem kusza, átlátom én is, csak nem tetsző a sok szín és az effektek. Ennyi nem több nem is írtam, azt hiszem másról:) Fájna, ha a WOW idegesítő színvilágára hasonlítana:)

    VálaszTörlés
  5. Mekkora Fail 1:53-nál :D ÁÁÁÁÁÁ

    VálaszTörlés
  6. amugy akkor most lesz autoface vagy nem?
    mert pont ott az SI vs 3 republicosnál összevissza álltak, vagy hátulra is löhetsz?

    egyébként ebben a videóban csak republic zerget láttam, néha befutott egy két low birodalmis de rögtön legyakták, szinte már nekem volt kínos :P

    úgy látszik a kemény mag birodalmiak még nem bétáznak :p

    VálaszTörlés
  7. pass, egyik béta Q&A-ban volt róla infó, de már nem emlékszem, hogy mit válaszoltak. Igen, voltak kínos szituk, viszont Köztársaság nem volt láma, most az 1x elismerem, de többet nem :D 1:53-nál lemaradó Konzulens-t megtámadták a hídon, erre nyomott 1 stunt, majd lelökte a Sithet a szakadékba :D

    VálaszTörlés
  8. Játékos karakter esetében nem lesz autoface, míg az npc-k, mobok minden esetben nyomják az autoface-t. Eddig ez volt az utolsó info. Magyarul neked rá kell fordulnod mindenre, és tök felesleges a mobok körül rohangálni, mint az egyik SI videoban. :)

    VálaszTörlés