2011. augusztus 15., hétfő

Star Wars : The Old Republic: Exclusive Tester Q&A #13 - 2. felvonás

Ebben a pár kérdésben, főleg a dps-ről van szó, valamint a gyűjtögetős képességekről.

Kérdés: A stimulánsoknak van e letöltési idejük?

Válasz:Gyógyítási efekteknek igen Buffoknak nem. Mert semmi értelme nem lenne Spammolni őket


Kérdés: Dual wield miatt lehet a bevitt ütés, vagy lövés tech damage-e kisebb?(Gondolok itt: Missiles, Flamethrower,Railshot, stb)
Válasz:A dual wield csak befolyásolja a ranged/melee sebzést. Vannak képességek amiket befolyásol a bevitt ütésnél igen, de vannak amik egyáltalán nem függnek force vagy tech ágtól.

Kérdés: A Blaster damage-étől fog növekedni a tech damage? Más szóval ha fejleszted a Blaster-edet az befolyásolni fogja a tech damage-et?
Válasz: A fegyverneknek vannak úgymond módosítójuk; + force damage vagy + tech damage. Ezek befolyásolják. Magának a Blaster-nek az alap damage nem.

Kérdés: Van valami büntetés overheating miatt? Gondolok itt az optimális dps visszaesésére?
Válasz: Igenis és nemis. Nincs akkora katasztrófa belőle. A különböző regenek több fázisban működnek. Jelen esetben a túlmelegedésnek 2 fázisa van. Ha Treshold alatt tartod a hőt akkor az hamar lehűl de ha túl magasan hevül túl az lassan hűl le. Ha maximális dps-t akarsz tolni, akkor nagyon el kell találni az arany középutat, és fixálni kell a hőszintet. Az Imparial Agent energiája is hasonló képpen működik, csak az 5 fázisra van osztva nem 2-őre.

Kérdés:Slicing küldetésekkel lehet sok creditet szerezni?
Válasz:Ez teljesen más módon működik. Dobozokat kapsz, amik tartalhazmatnak credit-et item-eket esetlegesen tech parts-okat(amiket a cybertech dolgokhoz használhatsz),és még tudsz kapni mission felfedezéseket. Vagyis, különleges küldezéseket más gyűjtögető/küldetés képességekért.

Kérdés:Slicing küldetésekkel lehet szerezni schematics-okat az összes crafting skill-ekhez, különösképpen a biochem-hez? Vagy Biochem scheamtics-ez onnan lehet tanulni, hogy analizálunk rare beast-eket?
Válasz:Slicing nem fog neked schematics-ot adni semmihez. Zöld schematics-et a trainer-nél fogol tanulni(és pár kéket) Olyan fordított engieering zöld itemekkel amit gyártottál, majd ki fogod tudni nyitni a kék schematics-et, majd a kékkel amit csinálsz pedig a lilákat.

Kérdés: Van olyan talent fája a BH-nak ami a Blaster no-heat „ filler”-re van specializálva?
Válasz:Konkrétan nincs, de minden ami növeli a távolsági sebzést értelemszerűen az közvetlenül növeli a „filler”-t is.

Nagyon sajnálom, hogy ritkán tudok postolni akkor is keveset és páraknak az sem tetszik... De a munkám miatt nem nagyon van időm de amit tudok megteszek. Folyt köv.. kb 3 napon belül.
Üdv: Ornd
i

5 megjegyzés:

  1. Orndi levettem a szöveg alól a fekete hátteret és beszúrtam egy tovább-ot, remélem nem gond.

    VálaszTörlés
  2. "A dual wield csak befolyásolja a ranged/melee sebzést"
    "A stimulánsoknak van e letöltési idejük?"

    Nem lehetne, hogy nem gugli translate-tel fordítasz, hanem fejből?

    Ne haragudj, 2 kérdésig voltam hajlandó elolvasni. Pedig lenne értelme lefordítani a Q&A-kat, de nem így.

    VálaszTörlés
  3. Valóban vannak benne elég durva fordítási hibák, de én nem hibáztatom, majd megpróbáljuk átnevelni.. :)

    VálaszTörlés
  4. Nem szeretném nagyon megbántani a fordítót, de ez szörnyű. Helyenként félrevezető, értelmetlen, magyartalan. Nem baj, ha google fordítót, vagy webforditas.hu -t használsz, de a végeredményt olvasd át, hasonlítsd össze az eredeti angol szöveggel, és így korrigáld.

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a blog adminisztrátora.

    VálaszTörlés