2011. október 23., vasárnap

Blizz

Fontosabb Adatok


Bounty Hunter companionja

Faj : Jawa

Nem : Férfi

Tartózkodási Hely : Hoth

Harc Stílus : Ranged Tank

Páncél : Heavy

Fegyver : Blaster

Specialitása : Suppressive Fire Taunt

Crew Skill : +15 Armormech Efficiency, +1 Armstech Critical


Nyughatatlan

Végtelenül kíváncsi és kalandvágyó Blizz mindig is úgy érezte, hogy hazájában a Tatooine végtelen dűnéi közt csak unatkozik és nem találja a helyét. Éppen ezért amikor a roncsmentő Slam Streever meglátogatta Blizz klánját, hogy egy ásó "görény" -t találjon, akkor Blizz kapott a lehetőségen és csatlakozott hozzá. Ők olyan roncsokat és értékeket mentettek ki magánszemélyeknek, amik veszélyes és nehezen megközelíthető területen voltak. Blizz több évet töltött a Slam szolgálatában, mígnem öreg mentora elkövette azt a hibát, hogy szolgálatait eladta a Hoth-on lévő "White Maw" kalózoknak...



13 megjegyzés:

  1. "Harc Stílus : Ranged Tank"
    Na ezen beszartam, mert vizuális típus vagyok. :-)

    VálaszTörlés
  2. Ránézek és Kenny ugrik be róla South Parkból :)

    VálaszTörlés
  3. Az egyik fő érvem amellett, hogy BH akarok lenni. :D

    VálaszTörlés
  4. Én is eldöntöttem már, hogy BH leszek! Végre, nem kell gondolkodni rajta többet.. :D Armen, te a guildoddal azt a heti 5 raidet komolyan gondolod? :D Csak mert gondolkoztam a jelentkezésen, de nekem az sok(k).. :)

    VálaszTörlés
  5. Blizz miatt ne legyél BH, mert későn is kapod, meg szart sem ér harcban. Makoval fogsz menni végig.

    VálaszTörlés
  6. utolsó kép faszás:DDD

    VálaszTörlés
  7. Heti 3 a kötelező, majd meglessük, hogy néz ki az attendance-ban, de jelenleg minden pozíció zárt, max soron kívül BH Bodyguard vagy IA Medic-re tudnánk felvenni protekciósan :)

    VálaszTörlés
  8. Nem, nem. Nálam alapszabály, hogy azzal játszok ami tetszik, ne más mondja meg.. :) De mind1, mondom tárgytalan.. :D

    VálaszTörlés
  9. Ez a helyes hozzáállás! Csak azért mondom, hogy ne csalódj, amikor 2 harc után elzavarod blizzt :D

    VálaszTörlés
  10. Rendben, de én nem blizz miatt leszek BH, azt nem én mondtam.. :D a múltkori powertech-es videó győzött meg!

    VálaszTörlés
  11. Ja, tank/dps. Megy majd a retalentelgetés.. :)

    VálaszTörlés
  12. aha, kb 5x, utána iszonyat drága.. :P

    VálaszTörlés