2011. október 22., szombat

SWTOR vs WoW 1:0


Omg, rofl, lol..... mi jöhet még? A WoW-ból is Ázsia játék lett....Most komolyan, csak én érzem úgy, hogy ezzel a kieggel bukta a 14+ os korosztályt a játék? SWTOR-nak könnyebb dolga lesz WoW ellen mint gondoltuk. Ameddig nem lesz Hydra project bemutatva Blizzard részéről, addig nincs félnivalója Bioware-nek. Remélem nem sok elvakult WoW fan látogatja az oldalt :) Miről is beszélek? Ha valaki eddig lemaradt volna annak jó szórakozást a tovább mögött :)





35 megjegyzés:

  1. Összességében: ez tényleg egy fos kiegészítő lesz. FS-t olvasva is elég sokan vannak, akik csak fogták a fejüket, viszont még mindig maradt pár millió szemellenzős. De ez nem is baj, az olyanok maradjanak csak a wow-nál, az értelmesebbje meg átszivárog az swtorba.. :)

    VálaszTörlés
  2. köv kieget már Hello Kitty online-al vegyítve adják ki :)

    VálaszTörlés
  3. Egy ilyen hangvételű post és komment után nem vagyok benne biztos hogy az értelmesebbje jön át swtor-ba. Bár már én is a TOR-t várom és régóta nem wowozok de őszintén szólva nekem tetszenek amiket beharangoztak kieggel kapcsolatban legalábbis érdekesnek tűnik. Az ilyen szimplán fikázó dolgokat meg hanyagolni kéne mert ez az ami nem vall 14+ életkorra.

    VálaszTörlés
  4. Azt azért tegyük hozzá, hogy az a pármilliós szemellenzős az kinai:D ergo megyünk kinába:) aztán majd jön a bruszling faj is:) itthon mindenki azt mondja huu de jo... ugylátszik csak nekem van töle hányingerem.

    VálaszTörlés
  5. először azt hittem ez valami kamu videó, h a blizzard nem ennyire....

    VálaszTörlés
  6. én is azt hittem valami fake.De ez nagyon durva eddig azért volt egy komolyabb hangvétele a wownak.De ez nagyon gáz egy zs kategóriás kínai free mmonál vannak ennyire szánalmas dolgok.
    Én sokat wowoztam szóval nem csak fikázás.
    Sok ismerös alapból azért hagyta abba mert ellett butítva 10 éves szintre a játék.Ez a lépés meg egyenesen botrányos szerintem.
    Azon se lepődnék meg ha hamarosan free lenne :DD de már akkor se játszanék vele...

    VálaszTörlés
  7. Kici óccó tamagócci. Kína nagy piac, most hogy SWTOR elnyeli a sok MMO-st (a WoW-ból is), valahonnan pótolni kell az elveszett előfizetőket. A 14 év alatti és az ázsiai leendő előfizetők erre tökéletes vevők lesznek.

    Ezzel a kieggel a Blizzard totálisan hazavágta a WoW-ot, az új talent rendszer, a fegyverek reformja, minipetek, dungeon challenge. Már semmi sincs a 2005-ös Vanilla WoW-ból. És mi az, hogy panda faj lesz mindkét oldalon? Már nem futotta még 1 fajra? Haldoklikawow. :-)

    VálaszTörlés
  8. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés
  9. Én Bírom a pandareneket, már rég hiányoltam a játékból mivel a war3ban bennevolt. Amúgy olyan ősi fajok kalimdorban mint az elfek.

    VálaszTörlés
  10. Enricko ez nem fikázó cikk, ez csupán az első reakcióm a látottakra és mivel ez egy blog ahol személyes véleményeket is kilehet fejezni, ezért nem fogtam vissza magam. Haragszom Blizzardra mert irtó nagy kocka voltam WoW-ban, de WotLK óta amit műveltek a game-el az kiábrándító. Elmondtam a véleményemet, én személy szerint sírva fetrengtem a videó láttán, nem fogok ezek után egy komoly hangvételű cikket írni róla. Még mindig jobb ez a fajta vélemény nyílvánítás mintha azt taglalnám, hogy mennyire primitívnek és szánalmasnak tartaom az érkező kieget.


    Egy ideje már nyílt titok, hogy wow előfizetői tábor több mint 50%-a Kínai, illetve Keleti acc. Ezzel a lépéssel csak az előfizetői táboruk többségének tettek jót, és ezzel nincs is baj marketing szempontból, a várt bevételeket biztos produkálni fogja eladásokban, csak ezzel teljesen háttérbe szorultak azok a játékosok, akik 7éve kitartó előfizetők. Mondjuk az úgymond "öregek" már WoTLK-ban magasról le lettek szarva, legalábbis nekem ilyen érzésem volt.

    Most a sok szemellenzős mondhatja, hogy nem igaz és, hogy mennyire jó a wow de őket már csak sajnálni tudom. Ha nekik az jó, hogy kifizetnek havi 3k-t egy olyan game-re aminél lassan a free MMO-k is többet nyújtanak akkor grat hozzá. Öreg wow-osok már csak a társaság miatt fizetnek elő.

    VálaszTörlés
  11. Nah jah..
    Mondjuk nekem a társaságom nagy része jön swtorozni. :)

    VálaszTörlés
  12. Le lett butítva a játék? Excuse me , nem tudtam hogy itt ennyi aréna bajnok van meg raider akik server first hc killeket csináltak. Na már most nem azért de eddig összes TOR leakelt videón látott insta egy vicc volt nehézséget tekintve még a raid is, szerintem már kár tagadni ez egy casual játék lesz. Nem az a vicc amit a játékkal műveltek hanem amit a játékosok művelnek. Ha túl könnyűek az insták megy a sírás(wotlk) ha egy kicsit nehezebbek(cata) megint megy a sírás. Mindenki a régi contentet sírja vissza erre mikor felújítják megy a sírás hogy úristen remake ismét, ha meg valami újat hoznak be akkor meg megy a sírás hogy úristen mi ez. SWTOR-ban tulajdonképp lecopyzták a wowos talentfákat ami már ott is kezdett geci unalmas lenni, erre blizz most ezen is változtat és egyből fikázni kell, szerintem el sem olvastátok hogy mik az újítások csak megnéztétek a videót és úristen PANDA WTF. Legalábbis nagyon kíváncsi lennék hogy a pandán kívül mégis mi a kivetni való?

    VálaszTörlés
  13. Nos Aréna S1-S2 ben elég szép helyen álltunk, klánnal elég sok server first hc kill achit bezsákoltunk és poén kedvéért DK-t is produkáltam szerver first Arathoron.

    Tor Casual játék? Könyörgöm T1 lesz kezdetben, persze, hogy azoknak easy akik utolsó content-et tolják WoW-ban HC-ban, de új kieg első tiere ugyan úgy könnyű lesz WoW-ban elhiheted, hogy nem első contenten fog egyik játék esetében sem fennakadni hc tábor, szóval ezt ne is ragozd tovább kérlek + tudtommal nem láttunk hc operation boss videót, de javítsatok ki ha tévedek.

    Te tényleg szemellenzős kategóriába esel így a vita a továbbiakban részemről érdektelen, eszmék ellen érvelni ugyanis felesleges.

    VálaszTörlés
  14. Enricko:
    Igen le lett butitva. Eltünt a spirit, meg a hasonlo statok és pontok amikkel MATEKOZNI lehetett...

    Nos, Kezdetben vala lvl 50 aztán eljövék a lvl 60. Megnyílék az kapu vala egy másik világba amelynek neve Outland. Adának hozzája még 10 szintet és lészen a max lvl 70. Ehhez hozzá jön, Azeroth földjére lezuhano IDEGEN ÜRHAJÓ melyet a draenei-ok vezetnek. (lenyeltem/tük mert jo volt). Adtak hozzé gyönyürű páncélokat meg szépen kidolgozott fegyvereket és tájat. Aztán jött a Löcsking és kaptál lvl 80at, és mellé valami borzalmas undesined fegyvert és armort. Viszont a content jo volt. Jött a nagy durranás és eljött a nagy kataklizma ideje amikor is SZÉTSZAKADT A VILÁG!!!! Erre fel most adnak egy kungfu panda kiegészítöt? Ezt ugye te sem hiszed el hogy ez sajna igaz de komoly?
    A 4.0pecsben volt egy UJRA TALENTOZÁS. MOst megint. Mi a francnak? Kurva nagy ujjitás hogy tamagocsizhatok a petjeimmel... hubazz erre vártam 2004 óta... Amugy meg tudtommal az SWTOR-os insták a BÉTÁBAN eleve gyengébbek mint majd lesznek mert nem a szopás a cél hanem a TESZT!

    A Cata megjelenése UTÁN 3 HÓNAPPAL már az endcontetet tolták a seggfejek. Minek? Kérdeztem ismerösöket hogy ez mire jo, válasz: utána jön a többi kari...

    AZ hogy az SWTOR egy Casual játék lenne, ezt nem hiszem. A WoW is UGYAN EZT TUDTA alapjaiban amikor megjelent. Most fog indulni ezt ne feledd. Ha most megkapsz mindent kisbarátom akkor semmi értelme nem lenne az egésznek. Ha meg nem tetszik az SWTOR jelenlegi állapota akkor menj és várd a World of Kungupanda-t. Én hálistennek abbahagytam idöbe.
    (kicsit hosszú lett tudom de a faxom televan a sok wow-os rinyával.

    VálaszTörlés
  15. Minden themepark MMO a casualokra van kihegyezve (onnét jön a kess). xD
    Ez alól a WoW és a TOR sem kivétel. Ennyi.

    VálaszTörlés
  16. A következő kieg legtöbb újítását mind a Diablo 3-ból vették át: talent rendszer, monk. Azért ezzel nem hiszem, hogy annyit kellett külön melózni...
    A nehézségi faktor nem hiszem ,hogy olyan döntő egy játéknak. Már látszik, hogy mindenhol külön van a hard mód. Nem is kell a TOR-nak HC játéknak lennie mert látszik, hogy nem is annak szánják.Inkább játszom napi pár órát egy olyan játékban aminek van története, és élvezem. Mint egy olyan játékkal ahol lehetek cuki panda és ölhetem a teheneket 90 szinten keresztül.

    VálaszTörlés
  17. ToR-ban van Lore, WoW-ban mi? Megölöd a főgonoszt, már a 100.-at kb, megmentetted a világot majd új kieg első questje, a világ megmentője vagy de egy utolsó noname npc-nek gyűjtheted a tengerparton a kagylókat, vagy irthatod a teheneket....

    VálaszTörlés
  18. Na ja itt sokkal tovább fogsz emlékezni rá kinek scannelgetted a robotokat a kezdőterületen mint a rákgyűjtögetésre.

    VálaszTörlés
  19. Tévedés, a WoKP (gy: World of KungfuPanda:D) is van lore. Csak éppen annak nincs akkora "háttere" mint az SWnek.

    VálaszTörlés
  20. KoWa nekem is a faszom tele van már hogy ha swtoros fansitere jövök akkor minden gyökér a wowot oltja ha meg wowos fansitera akkor meg ugyan ez megy kb. ész nélkül. Nem tudom mi a tökömért nem lehet meg a kettő egymás mellett, miért van az hogy ha az egyikről kijön valami új info a másik oldalon már szidják agyba főbe. Na ez az ami kibaszott unalmas. Lore-os dologról meg még annyit, meglátjuk mennyire lesz izgalmas megjelenés után 2-3 hónappal. Szerintem ME és Dragon Age játékosok többsége sok részét skippelte a beszélgetéseknek mint ahogy én is kivétel a fő történetszálat, és szerintem ez itt se lesz másképp.

    VálaszTörlés
  21. @Enricko: trollin' like a boss :D

    VálaszTörlés
  22. Szerintem részben mindenkinek igaza van... Enricko, abban igazat adok, hogy mindig megy a másik játék oltogatása, de ha újra elolvasod a cikket, láthatod, hogy ez nem olyan kemény hangvételű véleménynyilvánítás, mint amilyennek azt te beállítod. Én is wowoztam, nem is keveset, 5 évet húztam le vele. Sokakkal egyetemben nekem ezek az újítások nem tetszenek, ezt én leírtam, neked meg el kell fogadnod. Persze ellenvéleményed lehet, csak mindenkit megkérnék, maradjunk már a kulturált keretek között! Köszi.

    VálaszTörlés
  23. wowot 1 éve hagytam abba ( cata után 1-2 hónap), de wok (w o kungfupanda) lehet visszacsábit, plusz egy próbára.
    De melette már előrendeltem swtor-t és valszeg azt is csapatni fogom (+ megnyerem a lottot, hogy ne kelljen dolgoznom és legyen idő mindkettőre :D ).

    Megmondom a frankót, én rögtön kántáltam a haldoklik a wow, mikor meghallottam ezt a pandás dolgot, sztem ez fail.
    Viszont tökmind1 mert úgyis undeaddal fogom tolni, mint régebben :I és a többi változtatás nagyon tetszik - gliph szerü talentek, és külön szedik teljesen kasztoknál a speceket ez így látatlanban eddig nagyon behövősen hangzik - meg a challenge és pve scenáriók ( WARhammer online-ból a PQ questek) ez nagyon tetszett WAR-ban kiváncsi leszek.

    De ettől még fog menni a Sith Inquisitorom is gyakni a jediket ;p
    és tényleg csak örülnék, ha idővel swtor-ba is ennyi minden bekerülne.

    /wall of text

    VálaszTörlés
  24. wow fanboioknak már wotlk kijövetele óta szarik elég keményen a blizzard a szájukba csak ők már megszokták és nem veszik észre :)

    VálaszTörlés
  25. Hát kollégám meglátta az új kieget(ö elég nagy wowos és kitartott eddig) és azt mondta ez neki 35 éves fejel nem kell:)
    Jönek ők is torozni az egész klánnal.Elő is rendeltük neki:D

    VálaszTörlés
  26. Remélem Tor nem jut el erre a szintre 8év múlva :)Talentrendszert néztétek? Az most olyan, hogy becsukom a szemem és amit eltalálok az a jó? Egy szerepjáték alapja szerintem a karaktered variálhatósága és az, hogy minél egyedibbé tudd tenni mint külsőleg, mint pedig tulajdonságaiban. Nos woW az elsőben sosem jeleskedett, de vanillában-bc-ben még az utóbbiban erős volt, ma már elmegy kategória, de ez amit most fog bevezetni már tényleg fáj. Félre értés ne essék, ez nem fikázó hsz :)

    VálaszTörlés
  27. @Enricko: Azt felejted el a nagy fröcsögésedben, hogy itt a többségnek van joga oltani a WoKP-t (tm KoWa), mivel keményen éveket tolt le benne. Nem úgy mondjuk, hogy a játék az új kieggel megüti majd a 8+ életkor-besorolást, hogy ne láttuk volna előtte a WoW-ot. Nagyon sokan vanilla óta toltuk, láttuk a felfutását és a hanyatlását is. Na ezért egy rakás fos a pandarenes kieg látatlanban is!

    Nemrég olvastam egy értekezést a T13-as DK setről. Bazz! Annak idején a T3-ról álmodoztunk, most meg 13???

    Ráadásul jön a "pikachu yiiiitzuuuu" pet combat??? Tényleg fel kellene fognia a WoW-os ultramagnak is végre: NEM NEKIK KÉSZÜL A JÁTÉK EGY JÓ IDEJE, hanem a sárgáknak!!!!! A Blizz már magasról sz@rik az európai és az USA-beli játékosokra.

    A pandazóna feelingje akár még jó is lehetne, de túllőtték, mert keleten szeretik az olyat, ami annyira hangsúlyos.

    Tisztán látszik a WoW jövője: 1 éves WoW hűségnyilatkozat mellé ajándék Diablo3! Lollolooloollll! Én percekig röhögtem ezen, annyira szánalmas "ügyfélmegtartó" akció.

    VálaszTörlés
  28. Asszem BC környékén volt egy szakadás Blizzard háza táján amikor sok programozó otthagyta a céget, majd jött Activision és minden tönkrement. Ha valaki pandázni akar Azeroth földjén az tegye azt, ha tamagochizni akar vagy ha gyp-s talentet akkor játsszon vele, de ne mondja, hogy az neki jó és, hogy távolról is felér vanilla wow-al. Én máig várom Emerald Dreamet ami vanilla wow óta bent van részlegesen a játékban (world explore cheat XD) de végülis a pandák is jók......

    VálaszTörlés
  29. Kövezzetek meg, de nekem a Wotlk jobban tetszett, mint a BC. A vanilla persze mindent vitt. Remélem swtor is hoz majd hasonlóan jó élményeket!

    VálaszTörlés
  30. Scel, a löcsking jó volt. a maga nemébe feltéve ha leszámítjuk az igénytelen cuccokat amik felváltották a BC-s designt

    VálaszTörlés
  31. Sztem meg vanilla ratyli volt, ott is hagytam, WotLK volt a wow csúcsa, innen már csak léefele van. És nem azért mert szar játék, hanem mert kiöregedett, elavult.

    VálaszTörlés
  32. Wotlk volt ami megölte wow-ot :)

    VálaszTörlés
  33. Pandák pedig bevitték a kegyelemdöfést :D

    VálaszTörlés
  34. Hát én sajnos csak 1 éve jutottam el eredetire, de amit játszottam a szutykos privát szervereken 80-on, az messze jobb volt, mint a mostani helyzet eredetin. Nemrég érettségiztem, így PVE-zni nem volt időm, amúgy is PVP orientált vagyok, de amikor 2v2-be 1 órás meccsek vannak, és kivég döntetlennel, akkor sírva megy az ember a falnak. LVL 80-on is lehet, hogy nem volt balance, de ott legalább pikk-pakk ment minden, volt dinamikája a játéknak, most meg kétszer kimegyek sz*rni, és még mindig élek, hála, hogy minden kaszt tud healelni.

    Első játékaim között volt a Warcraft 3, imádtam. Aztán jóval később rá kezdtem el WoW-ozni. Jó volt a lore, meg minden, de nekem nem feküdt az, hogy a w3-as kedvenc karijaimat kell legyakni 25-en, és akkor király leszek. Aztán meg a blizz egyre jobban átírta, módosította a lore-t, hogy az wow fanok elfogadják, hogy is jött ki az új kieg. Ebbő a szempontból szerintem jobb az swtor, sokkal érdekesebb a környezet, mert star warsról mindenki tud valamit, főleg ha lenyomta a kotor 1-2-öt.

    Plusz ott van WoW-ban a szintezés, mész, keresel felkiáltójeles NPC-t, accept, megcsinálod, complete, annyi. Rettentő unalmas, Főleg most, hogy csak random instával fel lehet húzni a karit 85re és meg se kell hozzá mozdulni.

    Fú így a végére teljesen összezavarodtam így hajnali 7kor, hogy mit is akartam ebből az egészből kihozni, de már én is otthagytam a wow-ot, és előrendeltem a star warsot. :)

    Pajcsi

    VálaszTörlés
  35. Én 3 hete hagytam ott a WoW-ot. A fő ok az az volt, hogy ráleltem az SWTOR-ra 4 napnyi olvasás videó nézegetés meggyőzött arról, hogy ez a játék végre újra oda fog szögezni a gép elé és értelmét látom, hogy játsszak vele ezek mellett úgy előrendeltem a játékot mert tényleg meg győzött, hogy 1 fél másodpercet se töltöttem még béta serveren. 5 évet wowoztam vanillában kezdtem 1.3.0 ban mindent láttam szépet csúnyát jót és rosszat. T1 től kezdve T12 HC ig meg volt minden set, de most már úgy tudok tekinteni a WoW-ra, hogy egy felhígult casual játék amiben nincs kihívás. Én anno hónapokat szenvedtem a gearért most elkezdődik a content 1 hónap meg van minden. Eltelik 4 hónap agyon nerfelik az instákat és a 10 éves gyerek is full hc gearben van. Mi ez kérem ?..Ezek mellett kijött ez a Panda dolog ami beadta a kulcsot esélytelen, hogy valaha is egy percet újra WoW előtt töltsek. SWTOR-hoz nagy reményeket fűzök és úgy gondolom ebben a játékban is meg lesz a HC színvonal amit most még nem láthatunk mert a béta nem erről szól :)

    VálaszTörlés