2011. október 28., péntek

Utolsó Béta Build?

Electronic Arts 2Q FY12 Earnings Call:

"Next, our biggest event of the year, the December 20th launch of Star Wars: The Old Republic.
This is inarguably the most anticipated game of the year, an epic MMO that makes each player
the hero of their own Star Wars saga. The Old Republic is in Beta right now and players are
blown away by the immersive story, dynamic combat and authentic Star Wars feel. In the
coming weeks we'll invite hundreds of thousands of players into our biggest Beta test to date.
"

Elvileg megérkezett az új Béta build és ha igazak a hírek, akkor egy hatalmas Béta Inv hullám veszi majd kezdetét. Ez egyben azt is jelenti, hogy nagyobb változások már nem várhatóak. Van egy olyan gyanúm, hogy ha ez megkezdődik, akkor megvan a beharangozott NDA oldás dátuma is, legalább is az lenne a logikus. Onnantól az oldal már nem minősül Leak oldalnak, jöhet a Közösségi jelző :)

17 megjegyzés:

  1. Semmi komolyat nem tudni még erről a nagy béta invitéről, hogy mikorra is várható így nagy vonalakban ?

    VálaszTörlés
  2. annyira megérkezett, hogy vissza is vonták :D

    Update 10/28: We know you’re all very eager to start testing again, but at this time we’d like to let you know that the new build will not be available this weekend (the 28th, 29th, or 30th). We appreciate your continued patience as we work to bring you the new build. Thank you!

    VálaszTörlés
  3. Senki se várta ezt erre a hétre, weekend invek hét elején kimennek álltalában, ma ugye péntek van :). Ez legjobb esetben is köv szerver karbantartás után várható, eu idő szerint szerda 11-12 óra környékén szokott vége lenni karbantartásnak.

    VálaszTörlés
  4. "nagyobb változások már nem várhatóak" ezt elsütötték 1 hónapja is már

    VálaszTörlés
  5. na jó, én csak azt mondom, hogy ma már működött a letöltés, és azt is elb*szták, majd kitolták jópár nappal

    így az invite-okat is simán sanszos, hogy elb*sszák (mint ahogy ezt már többször tették), és kitolják.. :/

    VálaszTörlés
  6. Reméljük a legjobbakat! Én is ki szeretném próbálni a megjelenés előtt, de ezt a másfél hónapot már ki fogjuk bírni! :)

    VálaszTörlés
  7. én szurkolok neked, ha ez segít... :P

    VálaszTörlés
  8. Egy-két kérdés: Ha "dobozos" verzióhoz vettem pre-ordert a Cdgalaxisban hogy fogok tudni 2-3-4-5 nappal hamarabb játszani ha a játékot nem tudom megvenni a megjelenés napjáig?

    Azon filóztunk hogy lehetséges a preorderesek kapnak emailt, amiben lesz link hogy itt letölthetem installálom és mehet a móka a megjelenésig amit aztán a dobozos kulccsal aktiválok 20adikán?

    VálaszTörlés
  9. le fogod tudni tölteni hamarabb, igen.

    VálaszTörlés
  10. Nem tudom ki mennyire ismeri az EA féle origin rendszerét. Szerintem azon keresztül megy majd a letöltés a pre ordereseknek. Nekem pl. már ott van az accountomon, hogy pre ordereltem az swtor-t a BF3 mellett, szóval mindenkinek ott kéne lennie!

    VálaszTörlés
  11. Scel oks felraktam én is és igen nekem is ott van:D

    VálaszTörlés
  12. + Bioware dobozokat megjelenés előtt pár nappal meg lehet venni általában.

    VálaszTörlés
  13. Mi ez a dolog amit fel kell rakni, hogy előbb tudjam letölteni a játékot ?

    VálaszTörlés
  14. Beldor, ez még nem biztos információ, és ha le is tudod majd tölteni, csak akkor, amikor elindul az early acces, tehát olyan dec 18 körül!

    VálaszTörlés
  15. Közben rájöttem az Origin ez a program felraktam nekem is ott van a preorder játék, hát reméljük, hogy valami okos, ügyes módon oldják meg az early game startot az EAsek

    VálaszTörlés