2011. november 12., szombat

Pénteki videó+"Open Beta"

E heti videónk a készítőktől: Inquisitor vs. Trooper






Gondolom páran (mint én is) majdnem lefordultak a székről amikor észrevették az e-mail címükön fekvő béta inveite-ot. Aztán gondoltam magamban: "na most megyek és jól iriggyé teszek mindenkit" :D hát nagyot tévedtem ugyanis ---->



Béta infók:

  • Mindenki kapott meghívót aki Nov. 11 előtt jelentkezett tesztre
  • Aki most szeretne feliratkozni megteheti, csak kulcsot kell igényelnie a médiapartner oldalakról
  • A teszt nem ezen a hétvégén lesz, 1-2 vagy 3 hét múlva várható
  • Hamarabb letölthető lesz a kliens majd a szóban forgó héten


Érdekesség képen swtor.com az e-mailek után kb 8 percig bírta, utána az account rész egyböl átment maintenance feliratba, ennyit a stressz tesztről, reménykedjünk a játékszerverek nem így végzik majd pár perc után :) (tudom közük nincs egymáshoz :P)


Röviden ennyi,Jó izgulást mindenkinek addig is! :)

5 megjegyzés:

  1. pedig már szinte boldog voltam

    VálaszTörlés
  2. Sokan mások is, hidd el.. :)

    VálaszTörlés
  3. Én azért boldog vagyok, hogy a kezdés előtt kitapasztalhatom a játékot.

    VálaszTörlés
  4. Én csak attól félek, hogy összeomlik majd minden, és annyi lesz a teszt..

    VálaszTörlés
  5. Az swtor.hu után ide is:

    Nem tudom, hogy a itt megszerezhető kód http://www.curse.com/betas az össznépi bétázásra vonatkozik-e vagy sem, de az innen beszerezhető kódot, ha a code redemption-nél megadod, akkor ez lesz az eredménye:

    11.14.2011 BETA Testing Code (Event 1)

    A kódot e hó 18-ig kell felhasználni. Következtetés: hétvégén teszt! :D

    VálaszTörlés