2011. november 2., szerda

Restart

Elvileg mától ismét élni fognak béta szerverek a karbantartás után, ami ugye dél magasságában szokott véget érni. Ez a későbbiekre is érvényes, tehát WoW-ból már megszokhattuk, hogy szerdai karbantartások lesznek délelőtt és ez egyben heti id resetet is jelent, tehát szerdán kezdődik a hét. Ez egyébként nem játékokkal van összefüggésben, hanem szerverparkok üzemelésével, sok mmo-ban így működik. Béta hétvégékről nincs hír, szerintem a héten már ne várjuk, de következő héten már esélyesnek látom. Az, hogy mi lesz a nagy bétainve-tokkal amit beharangoztak, majd elválik, szerintem azt stressz tesztnek szánják. Én azt Dec elejére tenném, az nincs túl korán, de túl későn se, hogy ne tudják orvosolni az ott felmerülő problémákat. Az NDA oldást is akkora várhatjuk. Azért mindenesetre lessétek sűrűn a postaládát, kitudja...

2 megjegyzés:

  1. Szerintem már mindenki évek óta sűrűn lesi a postaládákat.. :D

    VálaszTörlés
  2. szerintem felejtsétek el ezt a...!!!

    ITT A JÖVÖ!!!

    http://www.askcorran.com/flash/chipndales.htm

    :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

    VálaszTörlés