2011. november 3., csütörtök

Theorycraft - Legacy system



Spoiler, ne nyomd meg a "tovább"-ot, ha nem akarsz előre megtudni infókat! 


Legacy rendszer-t mikéntje máig rejtély, pedig Bioware már több mint egy éve bejelentette, de konkrétumot azóta sem árultak el. Sokan reménykedtünk benne, hogy Holonet utolsó füle azt takarja, de végül egy 3D-s Galaxy map lett belőle. Egy ideje téma Asset file-os fórumokon, hogy mi is az a Legacy Rendszer. Amit én találtam róla eddig azaz, hogy Companionjaiddal van összefüggésben.

Ami szemet szúrt, hogy akikkel lehet viszonyod, ott több fokozat létezik negatív/pozitív irányban. Az utálat a negatív alja, míg a Love, majd és a Marriege, azaz a házasság!!! az utolsó.

Ez a rész ami idáig 100%-os. Sorcerer-nél Asharát néztem, így őt hozom fel példának. Miután csatlakozik hozzád, sokáig vívódik a Sötét és a Világos oldal közt, míg végül elfogadja a Sötét oldalt, mint a tanítványod. Mivel ez a companion romance lehetséges, ezért válaszadásokkal és companion giftekkel tudod növelni nála a repudat. Ahogy elért egy bizonyos szintet, onnantól aktiválódik a Sims addon és kezdhetsz vele flörtölni, első csók, szerelem, házasság......Melynek a legvégén egy, a jövőre utaló mondat hangzik el. 

Ezek a tények, ami viszont már találgatás, hogy mi is az egész értelme és mi a végkifejlet.

Számomra az egyik legszimpatikusabb teória, hogy házasság után a megszületett "utód" lényegében az új játszható faj, amit így unlockoltál. Ashara esetében ugye elérhetővé válna a Togruta.

Másik lehetőség, hogy volt szó arról, hogy repuval erősödnek a companion készségei. Teszem azt max repun + X% healing done-t kapna, vagy sebzésnövekedést.......

Persze olyan is felmerült már, hogy Bioware túl sokat akart és most ezt az egész Legacy-t besöprik a szőnyeg alá köv kiegik. Ami biztos ezzel kapcsolatban az tényleg annyi, hogy a társaink romantikus szálaival van összefüggésben, a többi csak találgatás, de ha van még valami jó elképzelésetek azt osszátok meg velünk.

16 megjegyzés:

  1. brrr..... ez nagyon xarul hangzik már bocsánat. A "petemmel" bonyolodjak kapcsolatba? ezt nem kéne erőltetni, mert ez igy nagyon suxx és abszolute semmi RP feeling nincs benne mielőtt ezzel jönnének az okoskodók. Bocs hogy ezt hozom fel de amióta az SGW megjelent az volt az egyetlen igazi játék amiben olyat RPztél amilyet akartál. A legacy system az pedig szerintem olyan lesz mint az SWG-ben volt hogy elindulsz egy küldi soron ami effektív végig visz téged lvl 1-től 50-ig.

    VálaszTörlés
  2. Szeritem tök jól hangzik, már alig várom, hogy indíthassak egy jötét oldali Ahsoka-t. :-)

    VálaszTörlés
  3. Hát Armen, én az utolsó bekezdésedre tippelek.. Nem lesz itt semmi legacy rendszer a startnál, örülnek, ha a játékot ki tudják adni.. :D

    VálaszTörlés
  4. Kicsit sántít ez a „theory craft". Ha az első részét nézzük, akkor az lényegében azt jelentené, hogy togruta csak a birodalmi oldalon létezne. Ez önmagában is több problémát felvet. Nem beszélve a genetikai alap problémáról, ami szerint togruta szaporulat csak togruta felmenőktől származhat. Mivel nincs ilyen játszható faj per pillanat, ezért csak egy keverék lehet az eredmény. Az pedig a legnagyobb jóindulattal sem togruta.

    VálaszTörlés
  5. Apró utalások tényleg ott vannak a játék fájlban. Nem tudom mennyire vágjátok ezt az oldalt:

    http://bobcat.corruption-eu.com/XMLViewer-he801v1/Viewer.htm

    Na hát az augusztusi béta .xml fájlját kirippelték jómunkásemberek, és felrakták oda. Ilyen kis érdekességeket lehet benne felkutatni, mint ez a quest flag:

    qst.companion.imperial.sith_sorcerer.ashara_zavros.conversations.personal_14_legacy_reward
    "Training the Future"

    Szóóóval szinte garantált, hogy ha valaha is lesz ez a 'legacy' rendszer akkor companionokhoz lesz köze. Egyébiránt rossz ötletnek tartom magát a rendszert is, azt meg pláne, hogy companionokhoz kötik, de ez már más téma.

    VálaszTörlés
  6. Pureblood sem Sith, az is keverék faj, még is játszható :)

    Az első része amire írtam az benne van már egy ideje a játékban, asset file bejegyzés ez év 4. hónapban volt, tehát nem most találták ki és Legacy néven szerepel.

    Kowa ezek nem "petek", ugyanis repuznod kell nekik, hogy extra küldetéseket kapj tőlük és rewardokat + minden Bioware játékban alap a kapcsolat létesítése, ráadásul most ott az EA mint kiadó, aminek egyik legnagyobb bevételi forrása a Sims, szerinted nem használják fel Bionál a licenszelt jogokat ha megtehetik? Én azt mondom, minél összetettebb, annál jobb.

    VálaszTörlés
  7. Armen ez eddig okés de... A SIMS kicsit más, az offline és ott ha elcseszel valamit reload. Oké hogy repuzni kell a "petemmel" (akkor is pet mert te "hivod elö" és "Your companion"), de ha az RP filinget nézem akkor egy szit ne "dugja" már meg a tanitványát. Palpatin se szopatta Anakin-t, se Darth Maul-t :D

    Szeretem az összetett játékmenetet ha nem basszák el. Lásd SWG. Mikor olvastam róla javába EQztam, ott acraft ugy nézett ki hogy kell egy crafting tool, meg bele az alapanyag amit megvettél a "bótos csávóná'". OLvastam SWGröl és ültem a gép elött és szörnyülködtem hogy ez valami borzalom, combat xp meg ilyen xp olyan anyag minöség. Megfogadtam hogy soha, bár élek halok az SW világáért. Aztán mégis kiproba mert volt free trial. és ott ragadtam ugy 6 évre. Ha nyomtad te is tudod hogy ott az RP az RP volt. Ha rpzni akartál akkor senki se basztatott érte. WoWba az elsö kérdés az volt miután csináltam egy female elf druidat: te tényleg lány vagy élöbe? (közöd? köcsög!).

    Kicsit bonyoult amit irok tudom de mindenkinek megvan a maga szemlélete mindenröl. Nekem ez nem bejövös ez a módszer de ahogy szoktuk volt emlegetni itthon: egy esélyt adok neki aztán majd meglátjuk.

    VálaszTörlés
  8. viszont lúk konkrétan kúrta mara jade-t. egyébként nem is tudom, hogy lore szempontjából hogy van két idegen fajú egyed porontya melyik faj jellegeit hordozza magán... feltehetőleg mindkettőét, de lehetnek azért majd érdekes kombók, de az tuti, hogy a bioware nem fogja leprogramozni az összes lineárkombinációt. aberráltak mindezt megspékelhetik a samegender romance-szal. :D

    szóval innentől vagy nagyon egyszerűsítenek a lore-on, vagy eleve nem ez volt a terv, hanem a companion lesz tökösebb.

    VálaszTörlés
  9. Szerintem a Legacy system-be a Prue Bloodok kerültek volna és ezért volt sokáig hír hogy nem lesz bent az alap gambe mint játszható faj, de mivel bekerült így várhatóan nem is lesz Legacy system max kiegben.

    A gyereknevelős sims meg felérne egy Pandariaval...

    VálaszTörlés
  10. Akar a hóhér nevelni, csak kódex rendszer alatt kapnál egy complette bejegyzést és lenne egy új választható fajod. Ez most olyan dolog, hogy jó, nem tetszik nem kell megcsinálni, de ez is olyan hozzáállás, hogy nem tetszik nekem pvp, akkor ne rakják be a gamebe? Hidd el, minél összetettebb és minél több lehetőséget/elérendő célt kapsz, annál hosszabb életű lesz a game. Sandbox már leszerepelt, most adjunk esélyt deffault mmo stílusnak.

    Sel, nem pureblood-nál szerepelt a Legacy megnevezés, hanem a companionoknál, azoknál akikkel lehet románcod. Ami fix, hogy 8 lépcső vezet a házassághoz a társaddal. Kowa te meg akkor fogd fel animal sexnek, ha az megnyugtat :)

    VálaszTörlés
  11. Az o.k., hogy repuznod kell hozzájuk, de a házasság már kicsit túlzás. Azt a fokozatot hagyják ki nyugodtan.

    Én pl. közösen fogok játszani a real feleségemmel. Inkább őt venném feleségül ingame is, mint valami nyüves companiont. :P

    Arról nem is beszélve, hogy ha pasi karaktert indítasz és a 8. szintet el akarod érni vele, akkor az már túl van a barátságon. brrrrr....

    Hülye ötlet ez a BW-től most.

    VálaszTörlés
  12. Az előzőből kimaradt, hogy ha pasi karaktert indítasz ÉS pasi companionnal akarod a 8. szintet elérni.

    :)

    VálaszTörlés
  13. De gunga ha játszottál Bioware játékkal akkor tudod, hogy ez opcionális, nem kötelező, de a lehetőség adva van :)

    VálaszTörlés
  14. Ez részemről o.k. is, de a házasság ne legyen pluszt adó szint. Kicsit furcsa lenne, ha mindenki többnejű, többférjű lenne (a vegyesről meg nem is beszélve). :P

    VálaszTörlés
  15. Gunga: te úgyis zsarnok vagy, neked nem lesz a companionod a házastársad. :P

    Srácok, egyébként szerintem nem keveset kell tenni ahhoz, hogy a házasság létrejöjjön. Mindig úgy kell válaszolnod, azt kell mondanod amit hallani szeretne, ami korán sem könnyű.
    Ja és Gunga, szerintem téged megölnek álmodban :P

    VálaszTörlés