Statok

Itt a statok leírásával találkozhattok. Ezek még Béta adatok így változhatnak megjelenésig. Egyes karaktereknél az értékek változhatnak.  Első körben a fő statokat mutatjuk be Angolul majd Magyarul.



    http://leakerz.net/wp/wp-content/gallery/star-wars-the-old-republic/7.jpg
  • (S) Strength - Erő
  • (A) Agility - Ügyesség/Gyorsaság
  • (E) Endurance - Kitartás
  • (C) Cunning - Ravaszság
  • (W) Willpower - Akaraterő
  • (P) Presence - Jelenlét





De vajon mi mit is jelent pontosan ToR esetében, és milyen adatok társulnak hozzá? Ez a következő pont amit átveszünk. Kezdjük az alapokkal.



Itt vannak egy LvL 1es karakter kezdő stat pontjai. Minden egyes szinttel a Fő és az Elsődleges 4 a Másodlagos pedig 1 ponttal nő. Egy példa: Jedi Knightnak az Agility másodlagos, ahogy a Cunning is így azokra kevesebb pont jut. Cserébe a Presence-t, a Strength-et és az Endurance-t erősíti. Ezek csak a csupasz karakter adatok, minden egyes item többszörösét adja majd ezeknek az értékeknek. Lássuk akkor a kezdő értékek, hogy oszlanak el:

Main-Fő stat: 54 pont
Primary-Elsődleges stats: 48 pont
Secondary-Másodlagos stats: 10 pont

Példának pedig nézzünk azt a lvl 1-es Jedi Knight-ot.:

Strength 48
Agility 10
Endurance 48
Cuning 10
Willpower 54 (Main)
Presence 48


Ez mind szép és jó de vajon jelen esetben ez mit jelent számunkra? Következő pontban az előző példa karakterünket használjuk, hogy lássuk a statokhoz milyen értékek párosulnak:


Strength 48

Melee Damage: +4.8 - Közelharci sebzést növeli 4,8-al
Melee Critical Chance: 1.20%  Közelharci krit esélyt növeli 1,20%-al

Agility 10

Ranged Damage: +1.0 - Távolsági sebzést növeli 1-el
Ranged Critical Chance: 0.25% Távolsági krit esélyt növeli 0,25%-al

Endurance 48

Health: +480 - Életerőt növeli 480-al (1pont=10életerő)
Health Regen: +9.6/s -  Életerő regenerációt növeli 9,6-al másodpercenként harcban (harcon kívül a többszöröse)

Cuning 10

Tech Damage: +1.0 (10.0) - Tech sebzést növeli +1-el. Tech=implantok, fegyver/pajzs modifikációk stb
Tech Critical Chance: 0.25% - Tech krit esélyt növeli 0,25%-al

Willpower 54 (Main)

Force Damage: +5.4 - Erő sebzést növeli %5.4-el
Force Critical Chance: 1.35% - Erő critet növeli 1,35%-al

Presence 48

Presence: 4.0 - Jelenlétet növeli 4-el
Healing: +9.6 - Gyógyítást növeli +9,6-al
Companion Health: +96 - Társ életét növeli 96-al
Companion Damage: +2.40% Társ sebzését növeli 2,4%-al


Remélem eddig világos. Következő pontban vegyük át a Stat modifikációkat. Itt kezd érdekessé válni.:


Strength: - Közelharci sebzést és kritet befolyásolja.
Minden 10 pont = +1 bónusz sebzés
Minden 40.1 pont = +1% crit

pl.: 77 Strength
77 / 10 = 7.7 bónusz sebzés
77 / 40.1 = 1.92% crit


Agility: - Távolsági sebzést és kritet befolyásolja.
Minden 10 pont = +1 bónusz sebzés
Minden 40.1 pont = +1% crit

pl.: 77 Agility
77 / 10 = 7.7 bónusz sebzés
77 / 40.1 = 1.92% crit


Endurance: - Életerőt és Regenerációját befolyásolja.
Minden 1 point = 10 életerő
Minden 5 points = 1% regeneráció

pl: 83 Endurance
83*10 = 830 bónusz életerő
83 / 5 = 16.6% regeneráció


Cunning: - Tech sebzést és kritet befolyásolja.
Minden 10 pont = +1 bónusz sebzés
Minden 40.1 pont = +1% crit

pl.: 77 Cuning
77 / 10 = 7.7 bónusz sebzés
77 / 40.1 = 1.92% crit


Willpower: - Erő sebzést és kritet befolyásolja.
Minden 10 pont = +1 bónusz sebzés
Minden 40.1 pont = +1% crit

pl.: 77 Willpower
77 / 10 = 7.7 bónusz sebzés
77 / 40.1 = 1.92% crit


Presence: - Gyógyítást + a Companionok(társak) életerő és sebzését befolyásolja
Minden 5 points = +1 bónusz gyógyítás
Minden 1 point = +2 bónusz társ életerő
Minden 20 points = +1% társ sebzés

pl: 75 Presence
75 / 5 = +15 bónusz gyógyítás
75 * 2 = +150 társ életerő
75 / 20 = +3.75% társ sebzés


Végezetül pedig egy nem elhanyagolható érték, az Armor:

Armor: - Páncél a Kinetikus és Energia sebzéseket csökkenti
Minden 20.8 points = 1% sebzés csökkentés

pl: 79 Armor
79 / 20.8 = 3.8% sebzés csökkentés


Ennyi lett volna amit érdemes tudni a statokról. Remélem segítettem valamennyire.