2011. április 16., szombat

DevTracker - Április 16

Kicsit megkésve, de újra jelentkezünk a már-már szokásossá váló Devtracker sorozatunkkal! Sajnos a Bioware ezen a héten sem kápráztatott el bennünket jobbnál jobb frissítésekkel, de azért az új warzone mellett nem mehetünk el szó nélkül! Emeljünk ki néhány fontosabb infót az elmúlt hétből:
  • Jelenleg a kisebb szintű flashpointok teljesíthetőek két játékossal és két companionnal, ha a játékosok nagyon jók! Három játékos és egy companion még nagyobb sikert érhet el. A társakkal kapcsolatban még mindig változtatások várhatók
  • A játékosok nehezen teszik túl magukat az úszás nem létén: lesznek majd olyan helyek, ahol van víz, de ha túlságosan belemerészkedünk, kapunk egy üzenetet, hogy forduljunk vissza, vagy meghalunk. Nem lesznek olyan bolygók, ahol a víz kapja a központi szerepet, mert inkább másra szánják az időt. Erről bővebben egy előző cikkünkben olvashattok!
  • Még mindig az úszás: egy fórumozó szerint az úszás nem léte magát az immersiont teszi tönkre. Schubert válasza: Az immsersion érzés nem egyenlő a realitással. Példának a Quake-et hozza fel, a maga kemény akciójával. Emellett az úszás közben tapasztalt hibák (használhatatlan map, companionok furcsa mozgása, lassú haladás) pont hogy kizökkentik a játékost az élményekből
  • Még mindig nem eldöntött, hogy lehet e változtatni az Advanced Class-t, miután már egyszer kiválasztottuk, de az biztos, hogy egy-egy AC több role-t is el tud majd látni
  • Tisztában vannak azzal, hogy mindig több Jedi Knight lesz mint Smuggler, és több Sith Warrior mint Agent, és a játékot is ehhez képest tervezik
  • Végezetül pedig: sötét és világos utat járva is kialakulhat köztünk és társunk között egyfajta románc

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése