2011. május 26., csütörtök

Béta morzsák

Kisebb technikai szünet után megérkezett az újabb kérdés adag a válaszokkal együtt. Jó szórakozást hozzá!

K: Meg tudnál osztani néhány idézetet a béta teszt fórumáról? Nem kell screenshotot csinálni, de tök jó lenne hallani néhány dolgot a bétateszterektől.
V: Őszintén szólva semmi más nincs ott, csak panaszkodás. Még akkor is, ha már elmondta a BW, hogy egyes elemek csak később lesznek benne a játékban, így is mindig sírnak és postolgatnak azokkal kapcsolatban. Tényleg úgy érzem, hogy valahogy szűrni kellene azokat, akik tesztelhetnek, mert szerintem 99% nem alkalmas rá. A fórumokon ez tisztán látszik.

K: Játszottál healer-el a bétában?
V: Igen. Játszottam Inquisitor és Consular healer-el is.

K: Milyen ezekkel a fejlődés? Van valami jó damage spell, vagy ezen a területen tejlesen a társadra kell támaszkodni?
V: Más mint a legtöbb játékban. Simán lehet szólózni az olyan küldetéseket, amiket úgy terveztek, hogy egyedül csinálja meg az ember. Talán még 1-2 heroic küldetést is le tudsz szólózni a 40-ből, legalábbis az első 4 bolygón biztos. Szerintem a healer-el is jó volt a fejlődés.

K: Milyenek voltak a SI advanced class-ai?
V: Csak egyel játszottam, a Sorceror-al. Nagyon jó munkát végeztek a különböző achtípusok különválasztásában. A Sorceror pl. teljesen távolsági class lett.

K: Milyen a PVP a játékban? Bármi infó az arénákról esetleg?
V: A PVP-vel minden oké. Nincsenek szint korlátozások a bétában, tekintettel arra, hogy hányan tesztelnek. A szint korlátokkal és ha mindenki egyenlő feltételekkel játszik majd, nagyon ütős lesz. Még így is nagyon élveztem a Warzone-okat, pedig nem vagyok egy nagy PVP-s.

K: Bármi a Stealth-ről?
V: Nem játszottam ilyen class-al, erre nem tudok válaszolni.

K: Milyen gyűjtögető szakma kell majd a Synthweaving-hez (Szűcs, szabó)?
V: Scavenging (Gyűjtögető)

K: Sok olyan terület van, ahol lehetőség van world PVP-re? Olyanokra gondolok, ahol a Birodalom és a Köztársaság harcolhat egymás ellen, és hatalmas csaták alakulhatnak ki.
V: Nagyon sok terület van. Persze most a teszt fázisban ilyen kevés emberrel erre nem nagyon van lehetőség, de ha lesznek több ezren, akkor simán elképzelhető.

K: Azon goldolkoztam, hogy most milyen lehet a játék gépigénye? Legjobban a videókártya miatt aggódom - egy ATI HD 4670-em van, 256 VRAM-al - ezen jól fog futni a játék?
V: Rendben lesz azzal a kártyával.

K: Van lehetőség a csuklya le- és felvételére?
V: Nincs. Nagyon sok (tényleg sok) különböző loot van. Ha csuklyát akarsz, akkor olyat választassz.

K: Át lehet szinezni a felszerelést?
V: Van egy színösszehangoló rendszer, de nem igazán használtam.

K: Lehet "sith maszkot" venni a vendornál, vagy ez csak loot?
V: Kapsz majd "sith maszkot" egy küldetéssorozat során az SI-vel, de az AH-ban is láttam már maszkokat 20-28-as szintre, szóval szerintem mindkét módon lehet majd szerezni.

K: Láttam egy "javítás gombot" a vendornál. Ez azt jelenti, hogy a felszerelésed sérül ha meghalsz vagy ilyesmi?
V: Persze, sérül a felszerelés, javítani kell.

K: Van bármilyen infód a raidekről?
V: A Raidek még nincsenek a tesztben.

K: Hány felszerelés slot-ja van a társaknak?
V: Annyi mint neked.

K: Tudnak a sith-ek kék, illetve a jedik piros fénykardot használni?
V: Igen, egy sith tud kék kristályt használni, amíg a világos oldal felé halad. A kristályok nem frakció függőek. Még soha nem láttam olyan kék kristályt, amit lehetett volna a sötét oldalnak használni.

K: A 3 healer AC egyenlő feltételekkel játszik, vagy van erősebb?
V: Nagyon hasonlónak találtam őket. Volt aki szerint az IA erősebb, de szerintem ebben az esetben csak skill függő volt a dolog.

K: Mi a helyzet a craftolással? Milyen szakmák vannak, miket csinálhatunk? Megéri időt áldozni rá?
V: Sokat említettem már korábban. Tradícionlás szakmák vannak, a különböző páncéltípusok, és fegyvertípusok alapján.

K: A sötét/világos oldal tárgyak erősebbek mint a sima felszerelés?
V: Őszintén szólva, egy idő után már csak a sötét/világos oldal felszereléseket láttam, eltekintve a küldetés rewardoktól. Szerintem elég hasonlóak.

K: Említetted, hogy van egy szakma, amivel a fénykardokat lehet enchantolni. Így lehet a színüket is változtatni?
V: Igen.

K: Egy SW/Juggernaut nézhet úgy ki, mint Darth Revan?
V: Szerintem igen.

K: Vannak speciális páncélok a női karaktereknek? Például Twilekeknek? Mondjuk olyan mint Darth Taloné?
V: Nem hiszem, hogy a páncélok nem-függőek, csak faj függő lehet.

K: A mobokhoz képes milyen gyorsan futnak a játékosok? El lehet futni előlük?
V: Ugyanolyan gyorsan, talán egy kicsit gyorsabban. Könnyen el lehet futni a mobok mellett. Az egyetlen gond, hogy mindenhol vannak mobok. Néha ha el akarsz futni mellettük, 3-4 csoport is rád támadhat. Az elején ebből nem nagyon van probléma, de később az elit moboknál már gondot okozhat, ha van rajtad 2-3 elit, 2-3 erős és 2-3 sima mob is.

K: Van CD a társak megidézésén, és lehet idézni amikor már combatban vagy?
V: Nincs CD, csak cast time. Lehet combatban is, de ha megütnek akkor megszakadhat a castolás.

K: Tud a BH Mercenary és a Trooper Commando nehéz páncélt viselni?
V: Már az elejétől lehet. Nem olyan mint a WoW-ban, hogy csak egy bizonyos szinten viselheted a nehezebb páncélokat.

K: Amikor szintet lépsz, a Strength és hasonló pontokat autómatikusan kapod, vagy manuálisan oszthatod el?
V: Ezeket nem te szabályozod, csak a talenteket.

K: Van bármilyen stat ellenőrzés a beszélgetések során? Pl. van minimális Dark Side pont, hogy megfélemlíthess valakit?
V: Nincs.

K: Melyik volt a legnagyobb bolygó ahol voltál? A WoW zónáihoz képest mekkora volt?
V: A Tatooine elég nagy volt. Kb. mint 2-3 átlagos WoW zóna együtt.

K: Van fekete fénykard?
V: Nincs.

K: Lehet tankolni dupla-pengéjű kardokkal?
V: Nem tudom, nem játszottam ilyennel.

K: Ha sötét Jedi-ként játszok, változik a külső megjelenése a karakternek?
V: Nem vettem észre ilyesmit. Nem hiszem, hogy van összefüggés.

2 megjegyzés:

  1. Köcce! Na itt is a 4. http://1.bp.blogspot.com/-dDukQ10BQUM/Td26IIG-wxI/AAAAAAAAAdE/-u7gLkZGIFo/s1600/Deebo_Q_A_4.png

    VálaszTörlés
  2. A 4-t sajna csak szombat este tudom megcsinálni vizsga miatt.

    VálaszTörlés