2011. június 24., péntek

Sith Warrior Benyomások

http://images2.wikia.nocookie.net/__cb20110607153511/starwars/images/thumb/0/0e/Fall_of_Korriban_TOR.jpg/830px-Fall_of_Korriban_TOR.jpg

Betacake-nek küldtek egy Sith Warrior leírást az első 25-30 szintről. Részletekbe annyira nem megy bele, mint mi a SW kezdetekkel,  de nagyon sok új infóval szolgál. Akad benne bőven SPOILER, nem lesz külön kiemelve a szövegből, úgyhogy aki nem akarja lelőni poénokat az inkább belese kezdjen.



Sith Warrior Benyomások
Figyelmeztetés: A cikkben szereplő történet spoiler.


Hozzáférésem van a Bétához,amiben egy Sith Warriorral játszom. Csak néhány információt írok le. A mobilommal csináltam néhány képet a Tisztavérű Sith Inkvizítorokról és a karaktergeneráló egy részéről. Akkor kezdjük is el a Sith Warrior-t. Korriban nagyon sokat változott a KoToR 1-2 óta. A Sith akadémia belseje 3 szintes és többsége szürke textura. Ha megnézed a Sith Warrior trailert, akkor láthatod 00.50-nél a mestered, ahogy térdelsz előtte és az Akadémiát, hogy képet kaphassunk arról, hogy is néz ki jelenleg.

A Sith Mesterem személyesen nem tanított semmit. Ez ügyben a Trainerrel kell beszélni a Sith Akadémián. A mestered neve talán Darth Baraus, de nem vagyok benne biztos, de úgy néz ki mint a képregényeken. Tetőtől talpig páncélban, a maszkja a jobb szemét takarja, bal szeme nincs is a szája is teljesen fedett. Valami hátborzongató látvány.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEg5KRrLJuoIwiRgHjpvGPs3vM6VjOcFQzdTJGqbS6RGok_cQ_vMGrOu0QZZbJ89gVPYDzOm41X5EHVvAAI-8yPH6oYvYMvcd5XAIT6NtAs7njDU7xYgo11TL0ZKz3V1krWVkLqofabwvbsE/s640/2.jpg

Ahogy elindul a questelés, lesz nálad egy training kard. Első küldetésed, hogy látogass el Ajunta Pall sírkamrájába és szerezd meg az új kardod. Ahogy egyre mélyebbre hatolsz, úgy egyre több mobot kell levágnod. Az első mestered egy középkorú fekete srác egy heggel az arcán. Van egy riválisod is, akit a Mestered utál. Összességében a questek lényege, hogy felfigyeljen rád a Sith Akadémia Mestere, Darth Baraus, akit már korábban említettem.Miután beszéltem vele, lehetőséget kaptam, hogy visszamenjek és megöljem az első mesterem. Éltem ezzel a lehetőséggel. Ez természetesen hatással volt a történetre a későbbiekben.

Egy korai küldetés alkalmával találkoztam az első companionommal, Vette-vel, még ketrecben volt. Itt lehetőséget kaptam rá, hogy a többi foglyot megkíméljem, vagy megöljem. Megöltem őket. Olyan lvl 8 környékén kapod azt a küldetést, hogy hatolj be Naga Shadow sírkamrájába egy fénykardért. Vette-nek kell elvezetnie téged ahhoz a teremhez ahol a kard van, ő ott esett fogságba. 

Amikor belépsz a sírkamrába a riválisaid megpróbálnak tőrbe csalni. Vettével vállvetve kell küzdenetek míg végül sikerül őket legyőzni. Itt ismét eldönthettem, hogy megkíméljem vagy megöljem őket. Ez után folytattuk utunkat Naga Shadow sírkamrájában mígnem elértük a szarkofágot. Felnyitottam és ott volt egy ősi fénykard. Miután elemeltem a teremben a szobrok életre keltek. Gyorsan equepeltem a kardot, majd néhány hullám után véget ért a csata.

Miután megszereztem a kardot, vissza kellett mennem a Mesteremhez az akadémiára. Ahogy közeledtem felé, az előző Mesterem lánya hátba támadott (ha megölted korábban). Ezek után megkaptad az első fénykardod.

A Sith Warrior nem építi a kardot mint a Jedi Knight. Mi ellopjuk az elsőt Naga Shadow sírjából.

Ezután kapom a passcard-ot, hogy elhagyhatom Korriban-t Vette-vel. Itt mehetek az első Flashpontba ha akarom.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgMjfVNtBYzNgLmF-NXMpViXfPJCtFlssCpx3Qop1LaqmCrdq9aRv6g7iJhXA_tmGDP5HjUyLV0BORIJx3DsAW2HPyNOG4HvfDiLDKOAhZkQjNufzFcSF08kda-pxyPywFntqaHWHwEDnH9/s512/3.jpg


Néhány dolog a játékkal kapcsolatban. Elmondom, hogy működik a Világos vagy Sötét válaszadás. Amikor válaszolni kell akkor egy kör-félkör ikon jelenik meg a képernyőn középen, amiben van kék vagy piros ikon. Természetesen a Kék = jó, Piros = Gonosz. Ezek elég gyakoriak, de néha előfordúl, hogy az npc nem ad se világos, se sötét oldali pontot.

Úgy tűnik, hogy Vette szereti ha kedvesek vagyunk az emberekkel. Észrevettem, hogy Vette értékeli ha olyan szavakat használok a válaszoknál, hogy "Köszönöm" vagy "Nagyra értékelem, hogy". Sajnos arra nem kapok Light pontot, hogy azt válaszolom "Köszönöm" viszont ha megöltem egy NPC Dark pontokért, akkor vesztettem pontokat Vette-nél. Akkor is kapok, vagy vesztek nála pontokat, ha ő személyesen nincs velem a flashpontban. Már az elején könnyű elérni, hogy kiboruljon és jól kiosszon ha sok sötét pontot gyűjtesz. Én próbáltam a neki tetsző válaszokat adni, de mégis nehezen értettük meg egymást.

Itt nem lehet olyan könnyen haladni a Sötét vagy a Világos oldal felé mint a KoToRokban. Különböző szintek vannak, amikor kiszabadítottam Vette-t és elhagytam Korribant akkor pl LvL 1-en álltam Darkon. Azt hiszem kb 5 szint van a Light/Dark pontokkal. Egyes itemek/gearek csak a világos vagy sötét oldalon elérhetőek. Találtam egy kis eltérést is köztük, egyik item amihez lvl 1 dark side kellett, azon főleg Strength és Endurance volt, míg a másikon ha jól emlékszem Strength és Willpower.

Az első nagyobb flashpontom a Black Talon volt. Ez az amit korábban láthattunk amiben a Sith Warrior és a Bounty Hunter szerepelt. A Flashpont az előtt kezdődik, ahogy a hídra lépsz. Miután megöltük a kapitányt és megtámadott a Köztársasági hajó DC-t kaptam, így nem tudom mi lett annak a vége, viszont resetelt a flashpont, ez nagyon idegesítő ha egyedül játszunk. Miután újra kezdtem feltűnt Satele és közölte velünk, hogy ha támadunk elpusztítják a hajónkat. Itt elmondtunk néhány sértést, hogy " miért beszél hozzánk ez a Jedi" majd megszállták a hajónkat, majd újra dc...

Végül eljutottam Dromund Kaas-ra ahol kijelentkeztem. Ez a második terület Korriban után. Itt találtam instanceolt hangárakat, amik only Sith Warrior, Sith Inkvizítor, Bounty Hunter, Imperial Agent volt, de addig nem jutok be amíg nem kapom meg a hajómat.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEi6mFJ-LofnB-UwYAXoYiWsvASjlfAmb_wzU1gP9i4PnUNHPGg6b64l0hiqhNEmo_7EMFNiIqyAJRyt5f5PHiXEhPu3suCisZ6IK-LCa4zsbwl_gnQgRoF6zYg-VVnE_ObU4D9ivS7umCRm/s640/1.jpg

 Kapunk tokeneket, amikkel növelhetjük repunkat társainknál. 5000 kreditért pedig új képességeket is vehet nekik. Például meglehet tanítani egy társnak a flamethrowert. Nem tudom, hogy ez class specifikus-e, tehát egy erőhasználó társnak is meglehet-e tanítani? Ami még jó dolog, hogy a random droppokat amiket hordanál, azt a társaidra is fel lehet szerelni. Ami viszont zavarna, ha egy flashpontba esik egy heavy armor és valaki beneedeli, mondván, hogy az jó a companionjának. Amikor elhagytam Korriban-t Vette-n már voltak új ruhák.




Sith Warrior - Második bekezdés
Lezárult az első fejezet, most nézzük a folytatást Dromund Kaas-ról.


Ma lehetőségem volt újra játszani néhány órát, természetesen most is készítettem néhány felvételt a mobilommal.

Először is szeretném megvitatni a fénykardot. LvL 12-15 között kapunk egy fénykardot egy küldetésen. Ezen a fénykardon 5 modifikációs slot található. Power Kristály, Szín Kristály, Fókusz Lencse, Markolat és még valami amire nem emlékszem ( de mi igen, az Emitterek). A Szín kristály ismét piros volt az első kardnál, de ezúttal más statokkal. Ha egy felszerelést beépítünk a fénykardba, akkor azt már nem lehet kivenni. Ezt a fénykardot egy random questreward-ként kaptam.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEPqiWASNQmUJfq4mjWbewrzrQ07o92ETSbjfJDWgDYiVhk97IHiIi2XaJyV49mfNGrJaBugNbvmdgAqWCjObaK7VpGPP_nsQyzXCfpjsq_nhPYdKxj0Ex5OBWyoqp6WiyaoB9wDThNYCx/s640/1-4.jpg


Amikor eldöntöttük és kiválasztottuk az Advanced Classunkat, akkor többé nem úgy fog megjelenni a nevünknél, hogy Sith Warrior, vagy Jedi Knight hanem, hogy Guardian, vagy Assassin......így könnyebb megállapítani, hogy ki milyen class.

Vette két pisztolyt használ, ezért úgy gondolom, hogy ő egy csempész. Nem tud nehéz, csak közepes páncélt hordani. Nem tudom, hogy tud-e healelni mint a Smuggler class (pedig tud), hacsak nem költünk rá 5000 kreditet amit fentebb írtam. 

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgdBqMfzptGP6XmtR2SsIr8_E5agWAaowQaDn0EfgVCPR_imjzNlRkQ3UWVj3soEa-rjuGX3VkXvcmXdRWDkRkOU6xBCsXGXgUYAvmtShOS8iee_PGxlwIldaje4r6thKtFCLsM22SZiuzT/s640/1-7.jpg


Vette-nél akkor kapjuk meg a jutalmunkat, repunkat miután végeztünk egy questel. Nem tudom, hogy ez, hogy fog működni a többi társnál, de Vette-nél így megy. Lehet csak az aktív társra vonatkozik, aki veled van, nem tudom.

Ahogy elnézem a max reputáció Vette-nél 1000. Ne feledjük, hogy a reputációt véletlenszerűen kapjuk/veszítjük el. Ha Light pontot kapunk Vette Happy, de ne habozzunk megölni valakit ha Dark pontot akarunk.

LvL 10-től kezdve minden szinten kapsz 1 talent pontot. Addig nem oszthatod el amíg nem választasz Advanced Class-t.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh0KSebfxJddsJ0qKawQyzjqN9DPd1dfgVzBuFudi2dHezxK-3c2YEEzOplzwxOMPJzEw28WbKGvo5EQngAc9VHTJOsgTyPNX99UoOEv8MsZ8IinKwYOstdOUffHhkJUTp8iYz5ScH8VCwH/s640/1-5.jpg


A "Lightsaber forms" olyanok mint a "Stances" a Warriornál a World of Warcraftban. Az első amit a Sith Warrior kap az csökkenti a károkat és növeli a dps-t 3%-al. A Juggernaut másikat kap ami 60%-al növeli az Armort és 6% csökkenti a sérüléseket és 50%-al növeli a Threatet. Nem tudom a Marauder mit kap.
A "Lightsaber forms" közti váltás úgy néz ki nem kerül semmibe.

Legyünk nagyon óvatosak amikor kiválasztjuk az Advanced Class-t az NPC-nél, mert csak ennyit kérdez, hogy : "Biztos benne, hogy azt szeretné, hogy ezt az Advanced Classt ...?" majd : "Rendben van mostantól ez és ez vagy....." Remélem a végleges változatban erre kitalálnak valami jobb megoldást, mert okozhat problémákat ha valaki rosszat választ. 

Páncélokat még nem tudtam módosítani.


Találkoztam 3 Warzone-al. Láttam azon játékosokat lvl 7-től, lvl 31-ig. Kis szinten kapsz boostot HP-dra, de nemtudom, hogy néz ez ki magasabb szinteken.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjVmG4elw6LATQY5OfQhFmihNAUDkP_BhgTH0iJv8suPXaGWQx0jsKtPatPQhAwofvRx02W5gIcRTTGqXPunELozTTTUo7yLa-zHsI_X56TcvB-uofnNYsyDbVsY84ZEFGKE22NQnWlp_oh/s640/1-6.jpg


Az első Warzone egy " Capture The Flag " típusú harc, ahol egy zászlót kell eljuttatni a saját területünkre. A zászló lelassít 50%-al viszont bármikor átdobhatod egy játékos társadnak ha úgy adódik. A terület egy hosszú egyenes amin van sok akadály, beleértve tüzeket, mérgező hulladékokat és platformokat, különböző szinteken.


Alderaanon 3 löveg torony van. Egy hajóról kell alászállni speeder taxi-n és elfoglalni a tornyokat, amivel kilőhető az ellenség hajója. A torony úgy 10 másodpercenként lő egyet, de instant megszerezhető felette az irányítás. Miután elfoglaltál egy tornyot, annak még át kell fordulnia az ellenség hajójára, ez elég sok idő. Jelenleg 4 speeder van a hajón és mind máshol ér földet.

Az utlsó Warzone pedig egy hatalmas MULTI-LEVEL csillaghajó. Ez nagyon hasonlít a World of Warcraft : Strand of the Ancients-re, de nincsenek járművek. Itt alapvetően támadunk, vagy védünk, de a cél az, hogy megszerezzünk vagy megvédjünk bizonyos területeket. Az első csapat aki támad az állítja fel az időt. Ha 6 perc alatt foglalja el a hajót, akkor a köv körben a másik csapatnak is csak 6 perce van, hogy megcsinálja. Vagy ha patt helyzet, akkor a teljes idő 15 perc mielőtt vége lenne.

Úgy gondolom, hogy minden warzone max 15perc.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhoW2yC-27DZKQto7-KgZJAT1-mls15eqkLL1Xq7gzkc8aOwR9k4wDJocuDJLvahBlGzfM2FYCkC-OPBPYiqvR9qPK-MGuRPqUp7tpa1E9VrM0MhG-5jlz8TckM23Nmj_sqI39u83WVU1gd/s640/1-2.jpg


A PvP-ben vannak Stunok és egyéb lock upsok, de nem a végtelenségik. A játékban van egy beépített mérő, ami egy idő után megakadályozza, hogy Stunnolva legyünk egy darabig.

Amikor továbbképezzük magunkat Advanced Classal akkor egy új fület kapunk a trainernél a speciális class képességekhez. A Sith Warriornál nem láttam sehol a Force Lightningot, csak Force Push-t és hasonlót.

A Speeder bikeok (mountok) lvl 25-ön vállnak elérhetővé trainernél.

Nem láttam senkit Darth címmel, viszont láttam már Lord-ot.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh4uclGnFppzwZesheAgOZ_msAv4PTOlw0QaSmoignAFODjBDCwBjk4C02knf2Mag2WLESSaOb4dhWWRoi0-E_6rYCk2RxQqVPyAgHV5OZaF-d-wESy9TGh6bIjH4NYgQbpXlqA62eAZKO-/s640/1-3.jpg


Cantinák a legjobb helyek, hogy kijelentkezz, hiszen Rested XP-t kapsz.

Cantinában Dromund Kaas-on találtam egy Vendort aki lvl 20-as kék pve és pvp itemeket árult, külön minden egyes osztálynak.

"Defense" azt hiszem egy pvp stat, amivel jelölik pvp itemeket. Abbol is lehet tudni, hogy PVP item mert nem volt elnevezve, mint pl "Unnamed_PvP_Boots" vagy valami. Ezeken az itemeken nem volt szettbónusz. Ezeket a pvp és pve itemeket azokból a tokenekből vehetted meg, amiket Warzone-okért kaptál.  

Warzone győzelem 8 tokent adott. Sosem vesztettem, nem tudom azért mennyi jár. A legdrágább item a Vendornál egy fénykard volt 50 tokenért, a páncélok 10-20 között mozogtak. Nem tudom, hogy ezeket a tokeneket lvl 20 feletti itemeknél is lehet-e majd használni. A tokenek  "Bind on pick up" így nem lehet átadni, vagy cserélni őket.

Minden Warzone végén van egy 30 secces késleltetés mielőtt kilépsz. Ilyenkor lehet dicsérni magadon kívül valakit, aki extra jutalmat kap ezért, de nem tudom, hogy mit.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEinxXNQ4SWzTDujJ3_cqwNH9Wby0a2Zp7W29uy9Dzsh1XNt30sU3ri1OhZJwLtB1gVBiYFGizgAOMH_hZ1RzJN8S7qWqskDMuiqsRC1zYVbhIRpjAbZYQwuFk5mkD3ifKDspOU9W4ZMl0es/s640/1-8.jpg


Néhány Spoiler

Darth Baraus a te mestered akit már korábban említettem. Sith Warrior traileren 00.50-nél látható. A maszkját viszont láttam egy playeren pvp-ben.


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEj7hOaSPB3nIRjqxrJLtngCNuXBWRXIvvY7fmRzK1dhZKsSmsxf2EbEjbeTUz7h1U1fQ5XoD2u1rdRQqsGR38eF5HfThDbQdnV6Yx5YV1docoYLFr4RSoCwxHNcm7gRV9f6UOudTalJBWu6/s640/1-1.jpg

A következő egy NAGY SPOILER. Figyelmeztetés, aki nem akarja lelőni az ne olvassa tovább !

Volt egy küldetés ahol az úgynevezett REVANISTÁK-hoz kellett mennem. Ők egy nem erőhasználó csoport, akik fanatikusan imádják Darth Revan-t. A trailer ami mutatta Revan maszkját ( ahol HK-47 is feltűnik ) van egy rész ahol ez hangzik el "Mire gondolsz, újjászületett? Mi történt Revan?"

Ez a rész ebben a küldetésben hallható. Bemész egy barlangba ahol látható Revan arany szobra (kép mellékelve). Elkezdünk meditálni, majd lángok jelennek meg körülöttünk. Darth Revan sétál át a lángokon, villámok jelennek meg, majd elveszítjük az eszméletünket. Ez nem csak egy szellem vagy egy árnyék volt, hanem egy ténylegesen kidolgozott modell. Nem tudom, hogy ez most egy álom volt vagy egy illuzió, de a Revanista táborban ébredtem fel, ahol elmagyarázták, hogy mi történt velem.   


Ennyi lett volna, ha lesz folytatása bétázótól, akkor mi is itt folytatjuk. A cikket megtaláljátok holonet alatt Sith Warrior classleíráshoz csatolva, hasonló cikkekkel.

2 megjegyzés: