2011. július 20., szerda

3 órás gameplay !!!

Gyorsan szedjétek le, amíg lehet :) !!!!



8 megjegyzés:

  1. Nekem nem akar jönni

    VálaszTörlés
  2. Jah már nincs is fent

    VálaszTörlés
  3. le is törölték :( De betacake-n se volt sokáig a post, talán felrakják másik tárhelyre, akkor kipostolom újra. Torrenten tuti fent van már.

    VálaszTörlés
  4. Nem volt fake? 53kb-ot ír ez a tárhely

    VálaszTörlés
  5. Fent volt mindkét videó Betacake-en beágyazva, de első felénél tartottam, amikor törölték, gondoltam tárhelyen még fent van :)

    VálaszTörlés
  6. Armen: mekkora volt a mérete?

    VálaszTörlés
  7. Nem tudom, első videó rövidebb, 10 perc körüli, második volt több mint két órás. Elsőt kezdtem nézni, mire megszakadt, utána meg jöttek box és preorder infók, mire visszanéztem az oldalra, Betacake-ről törölték a postot is....:(

    VálaszTörlés
  8. Filenév alapján torrent oldalon nincs meg? :)

    VálaszTörlés