2011. július 19., kedd

Lehetséges Collector's Box? Update !!!

Szerintem Fake, de azért kirakom, hátha tévedek :) Hivatalos fórumon írta valaki, jómagam MMO-championon találtam az írást. 



Details of the collector version 149.99 euro
- Exclusive figurine of Dark Malgus by Gentle Giant
- Star Wars discs in metal case
- The diary of Master Ghost-Dural
- Map of the galaxy
- Personal authenticator
- Music CD
- Collector's Set includes high-quality 7 objects IG
- Launch rockets, shoot incendiary projectiles (some on-equip item i believe)
- Battle droids: moving by your side
- Holodancer: your projected holographic image
- Holocam: Record your adventures on video
- STAP: unique vehicle design
- Droid-mouse exclusive companion
- Exclusive Collector's Shop: Access to the platform with dynamic sales of special items.

Update !!!

Berakom ide is a képet :) Hétvégén lehet készülni egy release date-re, lemerem fogadni sokban :)

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEgOM_25GUbNstiCKroE9vQQRD6ps10U-Wu8qkfY9ODKaiH8tPU04z4H3DLytRTJiPTZBpvrPJ2OQnosZNXQEmwhv8dTUGJ4a5cJVJPcuMRanIJPeKYYX-V_3Wzt8QxRL1uSa3dp5m2Zkw76/s1600/ce.edition.jpeg

16 megjegyzés:

  1. 41k HUF??? Nem sok az egy kicsit? Tudom, hogy EA, de ez már tőlük is túlzás lenne! :)

    VálaszTörlés
  2. Ebből se lesz collectorom.. :D Ami érdekelne, az a music cd, meg a "Star Wars discs in metal case", de ezeket letöltöm, nem ér meg nekem 30ezer forintot..

    VálaszTörlés
  3. Personal authenticator <3
    de 41k az rengeteg... 20at megérne de többet nem

    VálaszTörlés
  4. Hát fake szaga van, de nem is tudom. Mindenesetre pofátlanul drága ha igaz. De továbbra is fake szagú :D

    HE? "Exclusive Collector's Shop: Access to the platform with dynamic sales of special items. " Pénzéhes az EA vagy pénzéhes? :P

    VálaszTörlés
  5. fake, biztos nem lesz ennyi ennyit még a blizzard se merne bevállalni kollektorsra :D

    VálaszTörlés
  6. ez nem tűnik faknek:
    http://4.bp.blogspot.com/-2mMHPvZMfAc/TiWx-x9FnHI/AAAAAAAAALA/KDuL-oIfPJA/s1600/ce.edition.jpeg

    VálaszTörlés
  7. Hát ha a collectors nem is fake de az ár az!!! Lehetetlen hogy 150Euro legyen.

    VálaszTörlés
  8. Amíg a gamestaron nem hírezik ki, én nem hiszem el. ;) :P

    VálaszTörlés
  9. Amúgy anno az AoC volt olyan 16-17k HUF, a WotLK emlékeim szerint olyan 22-23k HUF. Reálisan olyan 100 EUR környékére teszem a max árat. Miért? Az EA játékai nem a legolcsóbbak. 12-13k HUF lesz az induló ár szerintem a sima változatnak. Ezt ha megduplázom, plusz rádobok egy kicsit, akkor jön ki a 27k-s ár, ami EUR-ban jelenleg olyan 100 körül van.

    Mondjuk nekem ennyit már a CE nem ér majd meg. Max. 1-t, a másikat meg alapként.

    Ezt is érdemes átnézni: http://www.swtor.com/community/showthread.php?t=29015

    Ez alapján a 150 EUR olyan 210 USD. Annyit nem adnak érte a népek.

    Ezek viszont olyan infok már, amire lehetetlen, hogy ne lépjenek az EA vagy a BW részéről. Kíváncsi leszek, mit reagálnak rá.

    VálaszTörlés
  10. jobb, ha elkezdtek beletörődni az árba.

    VálaszTörlés
  11. Jobb, ha elkezdtek spórolni :D

    VálaszTörlés
  12. 41k-t nem ér. Legalábbis nekem. K.rva nagy fan vagyok, de a rablásnak is van határa. :P

    VálaszTörlés
  13. spórolni..háát új gép + a collector. Azt hiszem decemberig már nem sűrűn fogok költekezni :D

    VálaszTörlés
  14. Mennyiben fogadunk Armen? Hétvégén nem lesz release date szerintem.. :D

    VálaszTörlés
  15. Miért is lenne release date? Pre-order infók lesznek, de release date nem.

    VálaszTörlés
  16. kb 100sg hozzászólás után már én sem tudom. Valamit kell most reagálniuk, annyi fix :)

    VálaszTörlés