2011. július 5., kedd

Fun :)


Semmi extra, csak gondoltam ide is kirakom, hátha valaki még nem találkozott velük :)


Egy lelkes, nos nevezzük soft moddernek, elkészítette a Sith Warrior - Juggernaut talent kalkulátort, wow alapon. Ez a talent tree a nemrég közzétett Béta leírás alapján készült, amiről a cikkünket itt találjátok.



Ez pedig egy jópofa aláírás generátor a ToR-hoz. Ezen az oldalon készíthettek aláírást a wow, rift.....és még néhány mmo témában.


Minta (saját :) )

http://sigs.enjin.com/sig-swtor/4222bcc11ca937e5.png?1309899330253

5 megjegyzés:

  1. Itt az enyém :D http://sigs.enjin.com/sig-swtor/a9ec71cc82f76128.png?1309901856026

    VálaszTörlés
  2. Közben érdekesen alakul a szavazás.. kicsit sok lesz a SI.. :P

    VálaszTörlés
  3. Jaja, én is azt nézem :D Remélem ez csak nekünk sikerült az olvasókat átcsábítani a sötét oldalra, és a játékban nem ilyen aránnyal lesznek a classok :D Pedig én nem is SI-t nyomtam, hanem smugglert :D

    VálaszTörlés
  4. Még csak 34 szavazat volt, ennél a klánban többen vagyunk már, türelem :) Azért van ennyi SI mert az a legjobb :D Én azt nyomtam :)

    VálaszTörlés
  5. Nem szeretek olyan kaszttal játszani, amiből a legtöbb van.. :P

    VálaszTörlés