2011. július 3., vasárnap

Sith Warrior talent és egyéb finomságok.

Datacron

Nem írnám le még egyszer, hogy mik is ezek pontosan, megtaláljátok a leírást róluk a Holonet/Codex alatt, vagy innen közvetlenül. A minap a béta képek mellé Betacake kapott egy kis infót ezekről az ingame upgradekről.

  • Nem random spawnolnak. Előre meghatározott fix helyen vannak.
  • Egyesekhez nagyon kell trükközni, hogy elérjük őket. Volt egy amire 3 órám ráment, de nem sikerült.
  • Az egyik a Wisdomomat növelte +1-el, a legnagyobb pedig +4-el. (nem elfelejteni, ezek maradandó statnövekedések)
  • Minden bolygón van egy Datacron Mátrix darab. Ezek a szilánkok/darabok kombinálhatóak más szilánkokkal és alkatrészekkel a Coruscanton lévő Jedi Templomban vagy a sötét oldalon Dromund Kaas-on. Nem tudom mit adnak ezek pontosan, nem jutottam el odáig, hogy egyet is összeállítsak.



Sith Warrior - Juggernaut


Először a fegyver fejlesztésekről beszélnék. Első kék fegyvered 3 modifikációs slottal rendelkezik, amit megkapsz még az első bolygón. A standard kék fegyverek idővel 4 slottal rendelkeznek. Ezeket fejlesztgetve kihúzod, amíg nem esik az első Epic fegyvered.

Minden egyes bolygón új fejlesztésekre tehetsz szert, amiket a questeken után járó speciális jelvényekből vásárolhatsz meg. A fegyvereidnek mint pl: blasterek, lightsaberek, vibrokardoknak nincsenek base statjai. Amikor telepíted az első fejlesztést mondjuk egy Power Kristályt a lightsaberedbe, annak van egy minimális szintje pl : lvl 16, ezzel a fejlesztéssel a fénykardod minimális szintje is változik lvl 16-ra, amíg nem raksz bele egy nagyobb szintű fejlesztést. Ergo mindig a legmagasabb szintű fejlesztés határozza meg az itemed szintkövetelményét. Ezért is van az, hogy a kezdő fegyverekkel nagyon sokáig lehet játszani a folyamatos fejlesztgetések mellett.

Új itemek, elemek, kristályok, hálózati cellák, stb gyártása egy külön szakma. Nagyon jó a craft rendszer.
Szeretem ezt a fegyver fejlesztést, mert így nem kell ocsmány lightsaber-eket vagy blaster-eket hordani a statjaik miatt, hanem azt használod ami neked tetszik, olyan statokkal amilyet szeretnél. Más MMO-kban hiába volt egy nagyon jól kinéző fegyvered, ha találtál valami jobbat akkor le kellett cserélned. Ebben mi van? Ha van valami ami tetszik, akkor tartsd meg és telepítsd rá az új fejlesztéseket. Még nem láttam lila (epik) lightsaber-t vagy blastert, így nem tudom mi a differencia a kék és a között, talán kapnak egy 5. modifikációs slotot?

Minden bolygón 2-3 történetszál van. Az első a Class storyline-od. Ha azzal végzel, akkor küldenek a következő bolygóra. Ezek azok amiken kapod pl a Társaidat és a Hajódat. Ezek általában nem group questek, lehet őket szólózni. A következő történetszál a Bolygó története. Ezek olyasmik, hogy gondok vannak a Birodalom vagy a Köztársaság jelenlétével, esetleg fejvadászokkal vagy csempészekkel. Ezek is szólózhatóak, de mindeközben kapsz olyan mellékküldetéseket ahova már kell a csapat, de ez már nem része a fő történetszálnak, viszont ezek rewardjai általában kék itemek. Legvégül ha végeztünk a Class storyline-al az adott bolygón, akkor nyílik meg az utolsó szál amiben összefonódik a Class és Bolygó quest. Ezek is szólózhatóak és tisztességes jutalmat adnak.


Most pedig nézzük a Sith Warrior talentfát. Mindhárom ágat bemutatom a Juggernautból. A Tank ágat, egy DPS ágat és egy osztott ágat ami főként pvp-re alkalmas.


Sokat gondolkoztam rajta, hogy fordítsam-e a képességeket, de 1. hülyén hangzana magyarul, 2. ez még változhat, egyelőre linkelem Angolul, ha kérdés lenne, vagy valamit nem értetek, arra kérdezzetek rá nyugodtan.


Immortal

Tier 1

Echoing Scream (0/3) Increases damage of Force Scream by 5%.

Quake (0/2) Smash has an 50% chance to lower the accuracy of affected targets by 5% for 18 seconds.

Enraged Sunder (0/2) Sundering Assault has a 50% chance to build 1 additional rage.



Tier 2

Intimidation (0/2) Reduces the rage cost of Chilling Scream and Backhand by 1.

Consuming Howl (0/2) Force Scream has a 50% chance to heal you for 3% of your total health when used.

Guard Stance (0/3) Increases your melee and ranged defense by 2% while in Soresu Form.



Tier 3

Heavy Handed (0/3) Increases the damage dealt by Backhand and Smash by 10%.

Unleashed (0/2) Reduces the cooldown of Unleash and Force Push by 15 seconds.

Backhand (0/1) Linked to Tier 5. Bashes the target for (X) kinetic damage, stunning it for 4 seconds. This ability generates a high amount of threat.

Barricade (0/3) Reduces the cooldown of Saber Ward by 10 seconds.



Tier 4


Thrown Gauntlet (0/2) Reduces the cooldown of Threatening Scream by 15 seconds and Challenge by 5 seconds.

Revenge (0/2) While in Soresu Form, parrying, deflecting, shielding, or resisting an attack has a 25% chance to grant Revenge, reducing the rage cost of your next Force Scream or Smash by 1. Lasts 10 seconds and stacks up to 3 times.

Shield Specialization (0/2) Increases shield chance by 4%.



Tier 5

Strongarm (0/2) Reduces cooldown of Intimidating Roar by 30 seconds and Saber Throw by 5 seconds.

Crash (0/1) Force Charge now stuns targets for 2 seconds.

Endure Pain (0/1) Linked from Tier 3 Backhand. Temporarily increases your maximum health by 30% for (X) seconds. When the effect ends, the health is lost.

Force Grip (0/1/) Force Choke no longer needs to be channeled, applying its full effect over 3 seconds.



Tier 6

Sweeping Fury (0/3) Increases damage of Sweeping Slash by 5%.

Dark Blood (0/2) Increases Elemental and Internal damage reduction by 2%.



Tier 7

Invincible (0/1) Reduces the damage the Warrior suffers from all sources by 60% for (X) seconds.



Vengeance
Tier 1

Single Saber Mastery (0/3) Linked to Tier 3. Increases melee damage by 2% while in Shien and Shi-cho forms.

Decimate (0/3) Increases the damage dealt by Smash by 10% and lowers its cooldown by 1 second.

Improved Sundering Assault (0/2) Sundering Assault has a 50% chance to apply one additional stack of Sunder Armor.



Tier 2

Accuracy (0/3) Increases the accuracy of melee and Force attacks by 1%.

Outrage (0/2) Returns 1 rage when Impale misses.

Unyielding (0/2) Generates 2 rage when stunned, slept, or knocked down.



Tier 3

Draining Scream (0/2) Force Scream has a 50% chance to cause the target to bleed for (X) damage for (X) seconds.

Shien Form (0/1) Linked from Tier 1 Single Saber Mastery. Enter an aggressive lightsaber form, increasing all damage dealt by 8%. All attacks which cost rage will refund 1 rage when used. In addition, you can generate 1 rage when attacked, but this effect cannot occur more than once every 6 seconds.

Unstoppable (0/2) Force Chage has a 50% chance to grant Unstoppable, reducing all damage taken by 20% and granting immunity to physics and movement impairing effects for 4 seconds.

Pooled Hatred (0/2) Whenever your movement is impaired, you gain a 5% bonus to your next melee ability that costs rage. This effect can stack up to 5 times and lasts 10 seconds.



Tier 4

Deadly Reprisal (0/1) Generates 1 additional rage when taking area of effect damage while Shien Form is active.

Vengeance (0/3) Reduces the cooldown of Impale and Force Scream by 1 second.

Savagery (0/1) Impale and Shatter have a 50% chance to increase the crit chance of Force Scream by 60% for 9 seconds.



Tier 5

Ruin (0/1) Smash no longer costs rage.

Huddle (0/2) Intercept has a 50% chance of applying its effet on you as well.

Eviscerate (0/2) Impale has a 50% chance to cause the target to bleed for (X) internal damage over 6 seconds.

Rend (0/2) Sundering Assault lowers the target’s internal and elemental resists by 5% on its first application.



Tier 6

Fracture (0/3) Impale has a 33.3% chance to deal 15% more damage against targets afflicted by Sundering Assault.

Deafening Disruption (0/2) Increases the lockout duration of Disruption by 1 second.



Tier 7

Shatter (0/1) Channels the Force into your saber and crushes your target under its weight, dealing (X) internal damage to targets efflicted by Sundering Assault, with further (X) damage over (X) seconds.



Rage

Tier 1

Improved Force Choke (0/2) Reduces the cooldown of Force Choke by 7.5 seconds.

Malice (0/3) Increases the critical strike chance of your Force attacks by 2%.

Stagger (0/2) Increases the duration of Force Charge’s immobilize effect by 0.5 seconds.



Tier 2

Payback (0/2) Unleash has a 50% chance to heal you for 10% of your maximum life.

Force Alacrity (0/3) Reduces the cooldown of all Force abilities while in Shi-Cho form by 1 second.

Crippling Strikes (0/2) While in Shi-Cho form, Ravage has a 50% chance to slow the target by 50% for 7 seconds.



Tier 3

Force Mastery (0/2) Reduces the rage cost of Force Scream while in Shi-Cho form by 1.

Obliterate (0/1) Jumps to a target, impaling for (X) weapon damage. Strikes with both weapons if dual wielding.

Relentless (0/2) Berserk has a 50% chance to Enrage you, removing and granting immunity to movement slowing effects for the duration.

Saber Buffet (0/2) Lowers the cooldown of Saber Throw by 2.5 seconds and increases the damage it does by 5%.



Tier 4

Interceptor (0/2) Lowers the cooldown of Disruption by 1 seconds.

Dominate (0/2) Force Charge and Obliterate have a 50% chance to make your next Smash used within 15 seconds an automatic critical hit.

Strangulate (0/2) Reduces the pushback sufferend while channeling Force Choke by 50%.

Endless Rage (0/1) You now generate 1 rage when attacked in Shi-Cho Form. This effect cannot occur more than once every 6 seconds.



Tier 5

Gravity (0/1) Reduces the rage cost of all movement slowing effects by 1.

Shii-Cho Mastery (0/2) While in Schii-Cho form, your attacks ignore 10% of your targets armor.

Shockwave (0/2) Each tick of Force Choke and Force Crush grants you with Shockwave, increasing the damage of your next Smash deals by 12.5%, Stacks up to 4 times.



Tier 6

Brutality (0/2) Increases the critical strike chance of Force Scream by 5%.

Dark Resonance (0/3) Increases the critical strike damage of all Force attacks by 10%.



Tier 7

Force Crush (0/1) Progressively slows the target from 60% to 10% movement speed over (X) Seconds and deals (X) kinetic damage each second. At the end of the duration the target is crushed, and takes an additional (X) kinetic damage.

10 megjegyzés:

  1. Sajnos szerintem nem sokat érünk ezzel így, majd menet közben lesz izgi, ha tudjuk is, hogy melyik talent melyik skillt erősíti! :)

    VálaszTörlés
  2. Ja még valami: a fegyver fejlesztés viszont naagggyyygygygyon jó!!!

    VálaszTörlés
  3. azert tudtok meglepetest okozni :) mas oldalon heti 4-5 post ha van itt meg orankent egy is szokott :)
    dehat mit lehet tenni ti vagytok a legjobbak

    VálaszTörlés
  4. amugy lessz majd olyan mint a wow ban a dual talent hogy amikor akarok pvp talenten leszek ha meg meggondolom magam rogton atmehetek pl dps be?

    VálaszTörlés
  5. Annyit tudunk, hogy egyenlőre nincs benne, megjelenésig még bekerülhet. :)

    VálaszTörlés
  6. Nem vmi olyasmi volt, hogy csak később akarnak, a megjelenéskor még nem?

    VálaszTörlés
  7. kérjük a többi talent fát is x) !

    eddig kb sehol sem láttam olyan oldalt ahol részletesen fent lett volna bármi tálent fa :(

    VálaszTörlés
  8. bár tudnám mennyi pontot lehet elosztani.

    Szerintem nagyon hasznos volt.

    Köszönöm!!!!

    VálaszTörlés
  9. armen, ha kiválasztom level 20on hogy marauderként szeretnék fejlődni, akkor semmi mód nincs rá, hogy kipróbáljam majd a juggernautot is? Mert ahogy nézek a juggernaut 3 ága között is van DPS, az arms warriorhoz hasonlítanám, mivel egy fegyóval megy... akkor a marauder a furynak felel meg, csak még lesz 3 talent fája?

    VálaszTörlés