2011. november 6., vasárnap

200.000!

Örömmel jelentem be, hogy újabb mérföldkőhöz érkezett az oldal, ugyanis elértük a 200.000 oldalmegjelenítést! Mi, a szerkesztők sosem gondoltuk volna, hogy ilyen népszerűségre teszünk szert.
Köszönjük mindenkinek a pozitív visszajelzéseket és természetesen a kritikákat is, reméljük továbbra is elégedettek lesztek az oldallal, a jövőben is igyekezni fogunk minél gyorsabban megosztani veletek a TOR-ral kapcsolatos híreket, információkat.

Most pedig egy kis statisztika az eddigi adatok alapján:
  • Eddigi összes oldalmegjelenítés: 200.003
  • A legtöbb oldalmegjelenítés augusztusban volt - 48.325
  • A legnépszerűbb post eddig a Karaktergeneráló Elemzése volt
  • Magyarországon kívül a legtöbb látogatónk az USA-ból és Szlovákiából volt
  • A látogatók 56%-a Firefoxot, 28%-a pedig Chrome-ot használ
  • A látogatók 96%-a Windows-t használ
  • Négyszer annyi Androidot használó látogatónk volt, mint IOS-t használó (nagyon helyes :D)
És most nincs Ewok-dance :D

5 megjegyzés:

  1. a 4x annyi android user én vagyok, vonatról mindig csekkollak titeket (heti 4 alkalom) :D

    VálaszTörlés
  2. Én és Scelu is benne vagyunk :D
    Egyébként azt csak poénból/IOS "fikázás" miatt írtam ki :D

    VálaszTörlés
  3. nekem tetszett, hogy kiirtad, jot rohogtem :D
    (btw most is androidrol vagyok)

    VálaszTörlés