2011. november 25., péntek

Harácsolás tippek

Felmerült külföldi fórumokon, hogy nincs elég pénze karaktereknek a speeder (mount) megvételére, amint az elérhetővé válik. Mivel ma kezdődik a Béta hétvége, ezért összeszedtem, ami javaslatokat találtam rá, hátha segít.

  • Első és legfontosabb, hogy ne vendornál adjuk el a zöld és magasabb itemeket, hanem vigyük el szépen a GTV-re (gyp=AH), ahol minimum dupla árat kérhetünk értük mint amit vendor adna.
  • Szépek és jók a szakmák, de ne low lvl-en akarjuk kimaxolni őket, mert kezdetben több pénzt elvisznek mint amennyit kereshet vele az ember.
  • Potionokat és itemeket ne vendortól vegyük, minden fog esni kellő menyiségben. 
  • Class Trainer viszi el a legtöbb pénzt, ezért amíg nincsen meg a mount, addig érdemes csak azokat a skilleket megtanulni/továbbfejleszteni amiket ténylegesen használunk.
  • Group questeket nem érdemes későbbre halasztani, mert jó rewardokat és szép összegeket adnak az adott szinteden.
  • Flashpointok és a hozzá kapcsolóda questek is sok pénzt eredményeznek, érdemes akár többször is végigmenni egy-egy fp-n. 

4 megjegyzés:

  1. 120k-m volt mikor megvettem 26-os szinten a speedert. 40k volt megtanulni, 8k maga a speeder. 10-es szintig kb a speeder ára már meg van, de az elmegy bag slot bővítésre. Nem nehéz összegyűjteni, csak questelni kell. Ott van a sok pénz :)

    VálaszTörlés
  2. sokan sírtak béta fórumon meg redditen, hogy nincs rá pénzük, szerintem bevásároltak maguknak itemeket AH-ról. Low lvl kariknak minek erős item, sose értettem, 2-3 szint és cseréled.

    VálaszTörlés
  3. imádlak meg minden, de ennek a fele hülyeség

    ahogy szoda írta, ha nem baszod el a pénzed (nem is tudom, mire tudnád), és végigcsinálsz minden küldetést, akkor sokkal-sokkal több is lesz, mint kéne

    szakmát is pont jól lehet fejleszteni párhuzamosan a karakterrel, nyilván magadnak kell gyűjtögetni, dehát az természetesen

    class trainert ne hagyjuk már ki, az mindig nagyon fontos, és már olcsóbb, mint régebbi buildekben

    "AH"-ba egyszer nem mentem, csak időhúzás lenne, 3 nap alatt szerintem mással is lehet foglalkozni

    fpn pontosan 1x jó végigmenni, mert amúgy túlnősz a questeken, minden zöld (és szürke) lesz, az meg nagyon unalmas tud lenni

    ha valaki mégis pénzhiányban szenvedne (nem értem, hogy), akkor esetleg 1-2 warzone-t érdemes letolni, az gyorsan hoz sok pénzt, meg xpt

    VálaszTörlés
  4. Heroicra gondoltál Jonny nem? Mert ott még jó cuccot is kaphatsz. Persze találni kell csapatot, de most bétahétvégén könnyebb mint egyébként.

    VálaszTörlés