2011. november 29., kedd

Kowa beszámolója

Kezdem az elején.

Ugye jött a béta invite aztán a reggelés, majd megjött az e-mail, hogy péntek du 5től lehet stresszelnem magam. (Ugyanis 5 után végeztem a munkába és kb másfél óra az út haza:D)

Telefonon értekeztünk a családdal, hogy mi a helyzet. egyik gépen az infó  4k+ a várakozási lista, másikon 5k+. Hurrá, mire hazaérek betudok loggolni:D Aztán fellőtek még szervereket és végülis 130 körüli volt a sorszámom mire hazaértem. 

 Első és legfontosabb kérdés hol kezdjünk. végülis a "jó oldalt" választottam/tuk. Kezdésnek a Sith Warrior megszületett és elkezdte pályafutását a galaxisban.

A karakter generálásról röviden.

Kezdetnek nem rossz de még mindig jobb mint a WoW-nak. Mondjuk egy SWG-s (gyk:Star Wars Galaxies), vagy egy Age of Conan-os karigenerálás mellett elbujhat de azért így sem rossz. Sikerült egy fájintos Humán SW-t összerakni.

A kezdeti lépések. (?)

A kérdőjel azért van zárójelben mert elmondhatom magamról, hogy ős MMO játékos vagyok én is és a család is. Everquest, SWG, WoW, AoC kipipálva. :) Szóval kezdetnek miután végig néztem a bevezető animot az érkezésről rögtön a beállítások következtek. A grafikán a változtatás annyi lett hogy 1024x768-ról 1920x1080-ra lett átrakva és a látótávolságot maxra toltam. Ezen kívül semmit nem állítottam mert minden megfelelő volt. A gyorsgombok mint inventory, meg quest log, egy az egyben a WoW beállításai, ami nem gond, mert azonnal odanyúl az ember és reflexből nyomja. A további szokásos állítgatások után (toolbar, social, names) nekifeküdtem és este 7től hajnali 4ig lvl11ig jutottam úgy, hogy észre se vettem mennyi az idő. Az SW kezdettől fogva nagyon jó, mind a története, mind a mellék küldetések nagyon megvannak csinálva. Van hangulata az egésznek. (pont azt mondtam asszonyak, hogy ha John Williams nem irt volna ilyen jó zenéket az SWhez, akkor a fejlesztők most nagy bajban lettek volna:D) Hallgatva a zenét kellemes emlékek ébredtek bennem az SWGben eltöltött majdnem 7 évről.

Szombat reggel gyorsan csináltam egy zabrak  Sith inquisitor-t. Na ezzel  vasárnap estig játszottam és lvl18ig jutott a Sith assasin ACval. Kérem szépen  nagyon kellemes volt ezzel is a játék, nagyon jó a story line és a mellék küldik is. A pet (companion) nagyon brutális mind az SW-nél mind az SI-nél. Sőt meglepetésemre hétfőn is tudtam játszani ekkor a "rossz oldalon" egy Jedi Knight-ot inditottam, ő lvl 10-ig jutott.

Amiben kellemesen csalódtam az a repülés. Eszembe juttatja a játékgépes arcade jellegű játékokat. De nagyon jó lett. És nagyon jó xp-t ad:D

Összegzésben nagyon kellemes a játékélmény, szép a grafika, jó a karakterek kidolgozása, a kezdő bolygók is szépek, hangulata van mindennek, jók a interakciók a NPC-s párbeszédekben. A küldik fizetsége teljesen jó mindig a szintnek, megfelelő cuccot kapod, a küldetéstárgyak amiket megkell keresni/átkapcsolni/megnézni illetve a legyilkolandó ellenfelek repop ideje is gyors, így nagy tömeg esetén is 1-3 perc alatt teljesíthető a feladat. Az instance-olt megoldás remek, amikor hozzáadtam a friend listához valakit megkérdezte a program, hogy "át akarok menni arra az instance-ra?", ez nagyon hasznos. De ez elhasználja a 30 perces utazásodat. A zene is fantörpikus, a story is. A küldik is egész elviselhetőek. Egy pár negatívum volt, ezek a gyakori desktop crash-ek, az ezutáni sorban állás és az hogy néha -3-4-5x kellett rányomni a play gombra mire bejutottam. Amúgy meg az autoattack hiányát hamar megszokja az ember.

Jó lesz ez srácok:)

KoWa

1 megjegyzés: