2011. november 29., kedd

Darth Armen - Sith Inkvizítor



Élménybeszámoló, Inkvizítor benyomások, Játékkal kapcsolatos észrevételek, Bugok....és nem utolsó sorban Darth Armen felemelkedése :) Bőven tartalmaz spooilert a classal kapcsolatban, ezért aki nem akarja lelőni őket az ne olvassa tovább !!!


Nos, hol is kezdjem, annyi mindent le kéne írnom. Jöjjenek akkor a negatívumok. :) 


Kezdetek

Nem indult fényesen a start, Bioware 3 lépéses levélben hívta be playereket. Első ugye az volt, amikor meghívták a népet, második levélben el kellett fogadni meghívást és tölthetővé vált kliens, a harmadiknál pedig a Béta start szerepel(t) volna, ha kaptam volna de velem együtt sokan nem kapták meg azt a bizonyos harmadik mailt. Ennek ellenére beengedett pénteki startnál, gondolom elveszett útközben a neten az értesítő.
Következett a szerverválasztás, ami EU terén nem bizonyult túl jónak, kezdésnél pl nem lőttek fel pvp szervert és csak 1 angol nyelvű szerver volt a listán. Természetesen később kaptunk még újakat, de addigra mindenki rászabadult arra az egy Angol nyelvűre, ami természetesen 4-5 ezres sort eredményezett. Ott határoztuk el páran, hogy inkább átmegyünk USA szerverre, ahol volt választék de sorban állás nem, így kötöttünk ki a The Fatman-en.




( Object has no name :) )

Bugok

Na az van bőven, de legtöbbjük nem vészes, majd menet közben javítják. Ami engem zavart nagyon, hogy még mindig nincs ATI kártyára optimalizálva, erős gépen fps esés és ram zabálás észlelhető, holott egyáltalán nem volna indokolt, de egyszerűen nem használja ki a videó kártyát, éppen ezért maradt 1920x1080 as felbontás minden maxra húzva, de árnyékokat vissza kellett fognom. Hasonló konfigon Nvidia kártyával simán futott maximum beállításokkal normális fps mellett. Remélhetőleg ezt a közeljövőben orvosolják. Élsimítás még mindig nincs benne.
Nálam bizonyos armorok nem látszódtak, gyakorlatilag keresztül láttam karaktereken. UI hajlamos bebugosodni, inventory nem frissül, eltűnik companion ablak, térkép beakad, bizonyos questek nem trackelődnek.......Volt inkvizítornál egy Class Quest Alderanon, pont ami zárta volna az adott bolygót, nem trackelte térkép, és természetesen quest leírás kb 2 mondat, amiben semmi utalás nincs arról, hogy hova kéne menni. Béta fórumon találtam rá a koordinátákra, végülis csak 2 órát mászkáltam....

Ennyit a negatívumokról, most jöhet a többi :)


Karaktergenerálás

Azt kaptuk amit vártam, számtalan leak videót láthattunk már róla. Nem egy Aion, Rift, EvE esetleg APB generátor azt el kell ismerni, de azért erős közép kategóriás. Fajok közt nincs nagyon eltérés, lényegében ugyan az a humanoid mindegyik, picit át skinezve. Arcokból kevés van, de annál több változtatást eszközölhetünk rajta. Bétában egy Sith Inkvizítort indítottam, azon belül is egy Női Twi'Lek-et de véglegesben szerintem Sith Pureblood leszek.



( Darth név sikeresen lefoglalva )
Legacy

Mostani szavazás is erről szólt, többségnek tetszik. Lényege annyi, hogy Legacy pontokat gyűjthetsz ami több fokozatból áll. Az, hogy pontosan miért jár pont még nem tudni, én akkor kaptam őket amikor Class quest szálat zártam le Sötét Templomban. Ha megvan az első szint, akkor választhatsz magadnak család nevet, ami innentől kezdve minden indított karakterednél látható ha úgy akarod. Ezt a panelt a talent menüből érheted el, alul második fül. Még nincs benne a játékban, csak a nevet foglalhatod le, de elvileg később vehetsz itemeket, és egyéb social vackokat. Én a rendkívül találó és hatalmas agymunkát igénylő Darth nevet adtam meg. Ezzel a szerveren másnak már nem lehet ez a neve és így ha láthatóvá teszem altoknál, akkor tudják, hogy ki játszik.

A névnél 3 opció lehetséges. 

- A név mögött megjelenítendő családnévként (gyp angoloknál keresztnév/vezetéknév)


- Title -ként megjeleníteni


- Kikapcsolni


Craft

Én a Synthweaver-t, Archeology-t és az Underworld Trader-t választottam szakmának. Mindegyiket 130/400 fölé vittem. 

A Synth-el folyamatosan tudunk gyártani magunknak és társainknak geart, jobbakat mint amiket questrewardként kapunk. Ami tetszett még, hogy amit gyártunk, olyan dolgokat tanulunk, tehát nem is kell trainert látogatni, rengeteg receptet felfedezünk gyártás közben.

Az Archeology-val jönnek rendesen a kristályok és leletek, amik kellenek egy-egy értékesebb itemhez, ugyan akkor pénzt is viszi. Egy idő után ezzel leálltam, mivel van bőven a világban kristály amit leszedhetünk manuálisan.

Underworld Trader is szép számban hozott magával epikeket, érdemes húzni, és annyi companion giftem volt, hogy csak győztem rakosgatni.




Közlekedés

Az elején elég zavaró a kutyagolás, de lvl 10 környékén kapod a sprintet, ami asszem 30%-os bónuszt ad és automatikusan bekapcsol ha combaton kívül vagy. Inkvizítor kapott még egy force speedet ami 2 secre begyorsít. Nem sok de arra elég volt, hogy éles helyzetekből kimeneküljek.

A mountok (speeder) 90%-os gyorsaságot adnak, ami a WoW 60%-os alap mountjához képest elég gyórsnak mondható, de cserébe a területek sokkal nagyobbak. 40.000 Credit a skill és a Class Trainernél lehet megtanulni lvl 25-ön, utána kell venned egy Speedert ami ha jól rémlik 8.000 Credit, tehát összesen 48.000. 

Flightpatch túl van itt is spilázva, de MMO-kban már megszokhattuk. Szép és jó a látvány, de ne kelljen már megkerülni 20x ugyan azt az oszlopot, hogy bámészkodhassunk, csak simán vigyen el A-ból B-be.



Dark vs Light vs Semleges

Mondogatta Bioware, hogy nem származik hátránya annak aki semleges marad, annak ellenére én csak Light és Dark vendorokat láttam és modifikációk túlnyomó része is kér egy bizonyos szintet valamiből. Én Dark III-ig jutottam, amivel tudtam venni magamnak jó kis kék itemeket + relikeket + első petemet, ami egy kis lebegő droid, olyasmi amin Luke gyakorolt bekötött szemmel. Mindenhova jön utánam. 25.000 credit volt és Dark III kell hozzá. 

Piros Twi'Leken a Dark nem olyan látványos, szeme átvált sárgára, megjelennek a véraláfutások a bőrén és halványodni kezd a bőre. Az én esetemben pirosból rózsaszín Twi'Lek lett :)



Magáról az Inkvizítor Lighningról

Hogy mi kell neki? Crit+crit+crit és még egy kis crit. LvL 50ig biztos nem lesz top dps class, mivel ténylegesen critből dps-el, és ezt low lvl-en nem lehet kiszolgálni, se gearben, sem pedig talentben. LvL 20-25 környékén jön elő, hogy critre támaszkodik, ugyanis azzal procolhatnak olyan képességek, ha talentoltad, hogy instant chain lightning vagy 50% force cost a köv 2 támadásodra, de nem elfelejteni a cittel 30% esélyes dupla támadást. Crit nélkül nem sokat ér a class, szerencsére Willpower is növeli, így a fő statra lehet rágyúrni, nincs külön van mint wowban a crit és spelldam.

Light armor annyit ér mint amennyit a neve sugall. Bubi kötelező nála, talentelve még blinde-olhatja is az enemyt ha leesik. Na ez a másik, amikor bubi megszűnik (talentelt) olyan hülye hangja van, és effektje, mintha kb atombomba csapódna be a karakteredbe. Hajnalban félkomásan nem egyszer lefordultam a székről amikor rajtam maradt bubi, felszálltam speederre és megszűnt, majd berobbant. Ez felér minden energia itallal, csak vigyáz, nehogy becsokizz tőle. Komolyan mondom szívbetegek ne rakjanak arra a talentre.

Skillekből rengeteg van, azért mindenesetre felehet állítani egy jó rotát, sőt ez az első mmo ahol kb 2-3 aktív rotát is használsz, mob csoporttól függően.

Lehet egyszer gyengékből 4-5fős csoport, erre ment nálam chainlightning kezdésnek, majd spammeltem lightning strike-ot, ami jó esetben másodikra előhozta instant chainlightningot. Ugye Lightning strike amire legnagyobb critünk van dps talenten.

Van olyan ahol van erős és egy vagy két gyengébb. Ott a két dotot raktam fel az erős mobra (castos dottal pull, majd instant), ez után ment rá Khem tankolni, kövre mehetett chain lightining erős mobra, majd egyesével leszedtem kicsiket, végül vissza erősre.

Eliteknél meg ami gcd-n kifért

Ezek mellett mindegyiknél ment cd-n a shock és a force lightning.

Társaknál caster dps-ként nem tudtam használni se Droidot, se Andronikos-t, mivel akkor rajtam lett volna agroo, így ők maradtak csoportos questelésre. Asharára lettem volna kíváncsi még, csak nem jutottam el odáig. Szerintem ő le fogja tudni váltani Khem Val-t.


Benyomások  10/9

A számtalan bug ellenére ez egy nagyon jó játéknak ígérkezik. A karter mozgása nagyon jó, izgalmas végig a történet, sosem volt lapos. Skillekből sok van, de hozzá lehet szokni. A számtalan kis apróság amire odafigyeltek a fejlesztők az nagyon megdobja a játék hangulatát, ilyen a Cantin zene, Tatooine buckái közt közlekedve a buckalakók lődöznek rád, A companion droidod retteg ahányszor hozzászólsz, könyörög, hogy ne deaktíváld és örömünnepet jár ha feladatot adsz neki. Khem megjegyzései a világról és a benne élőkről a Dromund felett lévő flotta, amikor átszállsz másik hajóra, az eszméletlen hangulatos, városban az NPC-k ténykedései.......

Endgame tartalom még kérdéses, de úgy néz ki, hogy lesz benne kihívás, Flashpointok elég nehezek már lvl 20körül. Most pedig nézzük magát az Inkvizítort.



Story és Inkvizítor bemutatása (Spoiler!!!)

Talán egyszerűbb ha bolygókra szedve írom le tapasztalataimat, fejlődést, storyline-t, ezért kezdjük a legelején.



Korriban

Miután megérkeztünk, a már számtalanszor látott jelenetek fogadtak. Korriban iszonyatosan hangulatos, jók a questek, jó az elrendezése és gyorsan letudható. A Sith akadémián az ember gyorsan megtanulja elsajátítani a térkép használatát, utána már szinte csak arra hagyatkozik quest keresés közben.

Lord Zash nevű Sith Úr(nő) új tanítványt keres magának, így kerülünk a bolygóra. Mivel rabszolgák vagyunk ez az egyetlen lehetőség, hogy kikerüljünk a szolga sorból, persze a jelentkezőkből csak egy maradhat a legvégén, aki elbukik az az életével fizet. Tovább bonyolítja az életünket, hogy a megbízott tisztnek aki vezeti a próbákat, annak van egy protezsáltja, akit a többiek fölé emel. Mi olyan feladatokat kapunk, hogy ássuk be magunkat a katakombák legmélyére és hozzunk el valamit, míg a protekciós egyén menjen a könyvtárba kutatni....

Ahogy haladunk a történetbe, úgy futunk össze Khem Val-al, aki az első társunk lesz. Ő egykoron a nagy Tulak Hord-ot szolgálta, majd egy stázismezőbe került pár száz évre. Dashada faj azóta kihalt, ő az utolsó megmaradt példány. A faja abból nyerte erejét, hogy erőérzékeny élőlényekkel táplálkoztak. Khem nincs tudatában a sok száz évnek, ami eltelt azóta, hogy bekerült a mezőbe de egyébként sem egy észlény. Karakterét tekintve Melee tank, heavy armoral, pajzs generátorral és ronda fejjel :)

Miután megszereztük a társunkat, majd egy térkép darabot, amit Lord Zash kért, az akadémián megpróbálták úgy beállítani, hogy a kis kedvenc érdemei ezek, amin persze leendő Mesterünk átlátott. Ezután Zash megszabadult a kis kedvenctől, így már csak mi maradtunk. Ezen a ponton rabszolgából-tanítvánnyá lettünk és Mesterünktől megkapjuk az első fénykardunkat.

Class Story itt azzal ér véget, hogy menjünk Dromund Kaas-ra




Imperial Fleet/Űrállomás/Black Talon

Korriban -ról egy transport a Dromund Kaas felett keringő állomásra visz, ami lényegében egy social zóna. Minden létező Vendor, Crew Skill trainer megtalálható rajta. Az állomáson a hangár fele tartva futhatunk bele az első flashpoint-ba, ami nem más mint a Black Talon. A Flashpoint elég egyszerű révén, hogy ez még csak az első. Amivel itt találkozhatunk először az a social pontok, amit párbeszédek alatt kapsz. Nem térnék ki külön a flashpointra, az oldal keresőjét használva találhattok róla cikkeket. A lényeg, hogy jó Sith révén a kapitány meghalt a kezem által. Miután végeztünk az instával, kiválaszthatjuk, hogy hova szeretnénk menni, vissza az űrállomásra, vagy esetleg Dromund Kaas-ra.   




Dromund Kaas

Egy ősi szent bolygó a Sithek szemében ami több ezer éve eltűnt a galaktikus térképről és hyperűr útvonalakról. A háború idején amikor a Jedik és a Köztársaság népirtást végzett Korriban-on, akkor egy maroknyi bátor Sötét Jedi/Sith csoportnak sikerült elmenekülniük, de mivel tudták, hogy a Jedik kiírtanák őket a családjaikkal együtt, ezért úgy döntöttek, hogy véletlenszerű hyperűr ugrásokba kezdenek, hogy ne akadjanak a nyomukra. Generációkon át vándoroltak kitaszított ként az űrben, mígnem valami elvezette őket a rég elveszett Dromund Kaas-ra, ahol végre letelepedhettek és megerősödhettek, forralva a bosszút újabb generációkon át.

Miután megérkeztünk rögtön Zash riválisa fogadott és figyelmeztetett, hogy jobb ha leállítom a Mesteremet mert különben mindketten megbánjuk. A Birodalom helyi erői segítségünket kérik. Gondjaik akadtak az élővilággal és a zord időjárás kikezdte a rendszereiket. További nehézségeket jelentenek számukra a lázongó rabszolgák, valamiért nem teszik önfeledt boldogságban a dolgukat a bányában, ezért ott is rendet kellett tennünk.

Ezen a bolygón található a Birodalom szíve, Kaas City és a Sötét templom. Kaas városában találkozunk ismét Lord Zashal aki újabb feladatokkal lát el minket. Ambiciózus egy Sith, tanács tagja akar lenni és ki akarja iktatni riválisait. Ebben kell segédkeznünk neki. Első lépésként el kell távolítanunk a riválisa testőreit, de ezt megteszi ő maga, majd miután megöltük, mindenki Zashnak tudja be a cselekedet, mondván, hogy ilyen fiatal tanítvány nem lenne képes elbánni vele. 

Zash ezzel egy fokkal feljebb léphetett a Sith ranglétrán. Bizonyítva neki rátermettségünket elárulja nekünk, hogy miért keresett magának tanítványt. Egy ősi Sith ereklye darabjait kell megszereznünk neki de azt nem árulta el, hogy mire kell és mire képes. Első lépésként a Sötét Templomból kell elhozni neki valamit, ahol egy ősi Sith szelleme felfigyel ránk és a későbbiekben óv minket a bajtól. Az ereklye több darabban van és szét van szórva a Galaxisben. Ehhez a kutatáshoz viszont el kell hagynunk a bolygót, így kapjuk meg a hajónak, egy Fury osztályú Birodalmi elfogó vadászt.

Ezzel elérhetővé vált a második társunk is a hajóhoz járó protokoll droid ami egy healer class. Nagyon mókás kis droid, minden második mondata, hogy "kérem ne deaktíváljon Mester". Hajónkkal itt már szabadon mozoghatunk a térképen, bármelyik bolygóra ellátogathatunk, de amíg nem küld oda class szál és nem zárunk le egy bolygó főszálát, addig nem érdemes tovább haladni. Űrharcokat is találhatunk a Galaxis térképén, érdemes megcsinálni őket, sok XP-t ad. A hajónknak ugyan úgy van karakterlapja, ahova vehetünk felszereléseket. Ez egyébként ajánlott, mert másképp nem tudunk teljesíteni sok űrharcot.




Balmorra

Első utunk a hajónkkal Balmorra-ra vezet, ami egy háború sújtotta bolygó. Itt a Birodalom erőinek kell segíteni visszaverni a Köztársaság seregeit és szabotálni a helyi fegyver gyárakat. Class questünk egy rovar fészekbe vezet, ahol megtaláljuk az első ereklye darabot. Miután ezzel megvagyunk továbbléphetünk Nar Shaddaa-ra.




Nar Shadaa

Nar Shaddaa alsó városa a galaxis söpredékének, míg felsőbb rétegei a leggazdagabb előkelőségeknek biztosít egy semleges/pártatlan élőhelyet, mindezt a Hutt Cartel felügyelete alatt. Éppen ezért Nar Shadda-n már összetalálkozhat a két frakció, de erre nálam nem került sor. Itt egy korrupttá vált Tisztavérű Sithet kell helyre raknunk, aki önálló kis királyság felállításába kezdet és követőket szerzett magának. A bolygó történetében pedig főként banda háborúkat vívunk. Elég gyorsan le lehet tudni, jól összerakott helyszínek vannak, nem nagyon kell mászkálni. Miután az említett Sithtől megszereztük az ereklye következő darabkáját, Zash megadja az utolsó 2 rész fellelhetőségének a helyzetét. 




Tatooine

Így érkezünk el Anakin és Luke majdani hazájába a Tatooine-ra. Miután a Czerka társaság kivonult a bolygóról, úgy ez az eldugott kis világ még kihaltabbá vált a külső peremvidéken. Néhány Jawa azonban újra megnyitotta az űrkikötőt, ami szépen lassan felvirágzott a háborúnak köszönhetően.

Itt találkozunk a második társunkkal, Andronikos Revel-el, aki egy szebb napokat megélt kalózkapitány. Elsődleges szempontjai, hogy bosszút álljon azokon akik egykor elárulták. Ebben kell segédkeznünk neki, majd ha ez megvan, ő is végleg csatlakozik hozzánk.

Tatooine egy sötét titkot rejt magában, amire a Czerka talált rá és ez nem más mint egy ősi Rakata gépezet. Ez a gép képes átállítani maga mellé az embereket, mint egy zombi ként használva őket. Ezt kell elpusztítanunk. Természetesen Sithként látva a lehetőséget ezt felhasználhatja a Birodalom is, így leadtam további tanulmányozásra a "fegyvert".

Megszereztük a 3. darabkát, most következhet az utolsó lelet előásása, ami nem máshol található mint Leila Organa hazájában Alderaan-on. Egy valamire alkalmas csak ez a bolygó, a Death Star erődemonstrálására pár ezer évvel később :)




Alderaan

Jelenleg nincs uralkodója és folyik a harc a trónért. A Birodalom a Thul házat támogatja, így náluk kezdünk questelni. Amit tudni kell a bolygóról, hogy míg a Tatooine-on egymás nyakán volt rengeteg quest, úgy Alderaan-on alig van belőlük, kicsit olyan félkész feeling az egész bolygó. Baromi nagy távolságokat kell utazni és lótifuti questek vannak túlnyomó részt, lehet önmagában nem lenne vele bajom csak nagyon nagy a kontraszt a Tatooine után.

Thul ház legnagyobb ellenfele természetesen az Organa ház, ám ez itt még a legkisebbek közé tartozik, inkább háttérbe szorulnak és támogatnak más házakat, de a Köztársaság szárnyai alá vette őket, így a másik oldal nekik/értük ténykedik.

Egy katonai vezető akarja magához ragadni a hatalmat, mondván, hogy a Házakat csak a politikai harcok érdeklik és felőrlődik ebben a bolygó. Ez minket természetesen nem hat meg, így a Thul ház nevében jobblétre szenderítjük őt és a követőit. 

Az ereklye utolsó darabkájának megszerzése elég összetett feladat. A helyi Sith vezető küld el minket egy 4. ház városának holo archívumába, hogy ott lehetnek adatok az ereklyéről. Ott megtudjuk, hogy kinek a családjában őrizték, így el kell menni hozzá egy 5. ház városába betörni és kifaggatni az illetőt a lelet hollétéről. Ő elárulja nekünk, hogy az Elysium nevezetű helyen található amit az Organa ház és a Köztársaság őriz + egy pajzs védi az ereklyét, amin csak úgy juthatunk át ha megvan hozzá a deaktiváló kulcs, ami persze egy Jedinél van. Megbeszél nekünk egy találkozót vele, persze egy bogár barlang legmélyén. Miután megvan a kulcs a házunk biztosít számunkra egy hajót amivel feljuthatunk az Elysiumba. Ott kiiktatjuk a Köztársaság seregeit és egy őr droidot, majd magunkhoz vesszük az utolsó ereklyét. 


Végjáték (Nagy Spooiler !!!)

No nem endgame, de lvl 32-esen zárod a történet első fő szálát. Lord Zash azonnal visszarendel minket Dromund Kaas -ra, hogy belekezdhessen a rituáléba. Úton "hazafelé" álmunkban ismét megjelenik a szellem és figyelmeztet minket, hogy Zash eltitkol valamit. Oltalmára hallgatva utánajárunk még néhány dolognak az ereklyével kapcsolatban mielőtt átadnánk a mesterünknek, így jutunk el megint Nar Shaddaa-ra. Miután megvan a keresett infó, találkozunk Zash-al a Sötét Templomban. Itt tudjuk meg, hogy Zash már nagyon öreg és felemésztette a testét a sötét erő éppen ezért új testet keresett magának. Itt jövünk mi a képbe, kitanított minket, hogy egy erős testbe költözhessen. Nekünk ez természetesen nem tetszik így meg kell küzdenünk a Mesterünkkel. Miután legyőzzük és épp megakarjuk ölni, ő egy gyors mozdulattal hátralök, majd megkezdi a lélekcserét, ám az utolsó pillanatban jön Khem és félrelök minket így Zash tudata/lelke belé költzik. 



Innentől kezdve Zash és Khem Val egy személy. Egy test két tudat, mindkettővel tudunk beszélni, de mivel Khem elég erős lény, így Zash nem tudja átvenni felette az irányítást, kénytelen minket szolgálni bezárva egy szörnyetegbe. Zash követői látván halott mesterük maradványait ránk akarnak támadni, de egyikük felismeri, hogy mi lettünk az új Mester. Itt kezdődik a felemelkedésünk, alatvalóink térdre borulnak előttünk, még Khem is, tehát akarva,akaratlanul Zash mester is.

Ezzel megindult a Legacy System, elég gyorsan el lehet érni az első rangot, aminél le tudod foglalni a család nevet. Én lecsaptam a Darth névre.

Zash halála után Darth Tanathon, Zash mestere és Tanácstag hívat minket, hogy bizonyítsunk. Újabb ereklye vadászat vár ránk, miután elvittük neki, meg akar ölni minket. Elkábított, majd szolgáival akarta elvégeztetni a piszkos munkát, de alatvalóink közbe léptek és megmentették az életünket. 




Taris

Ezek után visszatérünk a hajónkra, ahol tervet kell készítenünk Thanaton likvidálására. Khem-ben lévő Zash tanácsokkal lát el minket, hogy jelen állapotunkban esélytelenek lennénk Thanaton ellen, gyűjtsünk követőket és képezzük magunkat. Ennek eredményeképp kezdjük el felkutatni Ashara Zavros-t, hogy legyen a tanítványunk. Egy Jedi Padawan, aki megingott és a sötét oldal felé húz. Ashara -t Tarison találjuk, így oda utazunk és elkezdjük felkutatni. Sajnos itt lőtték le a szervereket, így nem tudom, hogy alakul tovább a történet.  

Taris-t Darth Malak rombolta porig amikor Bastilla-t kereste párszáz éve. Azóta is romokban hevert, de a Köztársaság meg kezde az újjáépítését, amit sokan elleneztek, mivel egy fertő a Rakghoulok uralták a felszínt. Ezt az újjáépítést a Birodalom természetesen nem nézheti tétlenül, mivel Taris is jelképezi a Császárság hatalmát, mintegy elrettentő példa. A felszínen a két oldal seregei küzdenek míg a felszín alatt Rakghoulok portyáznak. 




Eddig jutottam történettel. Ha voltál olyan elvetemült és végig olvastad, akkor remélem tetszett :)


Többi képekért katt  - ide -


18 megjegyzés:

  1. fain :D

    [Spoiler] a szellem elvileg az egyik ősöd azért segít ( legalábbis male karakterként, biztos femalenek is emiatt), és nem gyak le a jedi templomban.
    [Spoiler end]

    Énmég csak Balmorrán bénázok, de szeretek felfedezni mindent.
    Annyit kel róla tudni, hogy ha csak a story line-t csinálod alig fedezed fel a bolygó 5ödét, sokkal több egyéb kveszt és terület van még ott.
    Kérdés többi bolygó is hasonló e.

    Én MADNESS talenten tolom, hát az se egy über lvl-ingre legalábbis lvl 25ig, gyakorlatilag alig van belőle elején vmi bónuszod, gyakorlatilag semmi, egyedüli jó, lvl 22-körül, hogy nem lesz cd- a force lightningon.

    Elvileg ez a dotokra és selfhealra épülő tree lenne, csak amig nem kapod meg h Force lightningra proccolhat az instant (Crushing Darkness pl.) addig max Afflictionnal és Death Fielddel operálhatsz, és a selfheal meg olyan minimális, hogy elsirod magad. ( 30-40eket tickel, néha... mikor lvl 25ön már van 4k+ hp-d).

    VálaszTörlés
  2. UI: további képek nem jön be.

    VálaszTörlés
  3. Szép eredmény és jó leírás koma! Gz! :)

    VálaszTörlés
  4. Sajnos az ati optimalizálás hiányára sokan panaszkodnak, de gyanítom, ezt elég hamar orvosolják egy új driverrel. Ha valaki még mindig tesztel (és nem csak hétvégére kapott meghívót, akkor talán érdemes lenne kipróbálni az új 11.11b performance drivert.
    http://support.amd.com/us/kbarticles/Pages/catalyst-1111b-performance.aspx

    VálaszTörlés
  5. Nekem is akadt mint állat, pedig nem ATI-s videó kártyám van, hanem Nvidia GeForce 8800GT.
    és 97%os volt a fizikai memória leterheltség. És baromira nem értettem hogy miért. Memoria bővitésre gondoltam, de ha volna jobb megoldás... vevő vagyok az ötletekre. Kyr.

    VálaszTörlés
  6. Azért a 8800GT jelenleg elég low-end kártyának számít. A fizikai memória leterheltség szerint 4GB RAM-nál 90% feletti, ha 2GB van a gépedben, akkor pedig főleg érthető. Egyébként nem is baj, ha telerakja a RAM-ot, arra van... :) Lehetőség szerint azt kell használnia, nem swap-et.

    VálaszTörlés
  7. Ezzel nem is volna gond Melwin, mert használja azért van, de ne szívasson játékon belül. :D
    A másik amire gondoltam, az a öreg vincsim fordulatszáma... nem rég bedöglött és csak egy 6éves vincsim volt otthon. gondoltam egyenlőre elég, lévén 300Giga nagyságú. De az, hogy élvezhetetlen a játék, a vincsi le se áll a tekerésbe zavaró. jó oké, kávét darál, de ne tegye. csak ha én kérem rá. :)
    Akkor úgy vincsi és videókártya és megoldottam a gondomat? :S

    VálaszTörlés
  8. fulltime tesztereknek is offline-ok a szerverek. és előreláthatóan nem tudják mikor nyitják meg újra.

    VálaszTörlés
  9. Kyrgeen: Azért egy konfig nem ártana, mert egylőre annyit tudok, hogy 8800GT videokarid van, illetve egy 6 éves hdd-d :)

    VálaszTörlés
  10. köszönjük a leírást, mester

    VálaszTörlés
  11. 2.6os inter két magos proci, 2 gb ram az emlitett videjókártya

    VálaszTörlés
  12. Nem sok. A 2GB RAM elég kevéske, érdemes lenne 4et beszerezni. A procinál szintén jól jönne egy kis upgrade 4 magra. Ha 775-ös foglalatú c2d proci, akkor 20e-ért vegyél bele használtan egy q6600 quadot. Az gyárilag 2,4-es, de feszültség emelés nélkül megy 3 GHz-en. Ha a jelenlegi procidat eladod 10-12-ért, akkor olcsón megúszod a cserét, és elég sokat nyersz vele. A vga csere necces, mindig az a kérdés, hogy mennyit szánsz rá... De kb. bármi jelentősen gyorsabb már 20-30e Ft-os kategóriában is, mint a 8800gt.

    VálaszTörlés
  13. Teljesen felesleges a 4 magos proci! Ez az én konfigom:

    proc: Intel core2 duo E8400 3.00GHz
    RAM: 4 GB 1066MHz
    alaplap: Asus P5K
    VGA: NVidia 9600GT 512 MB (Asus)

    Ezen, egy-két hely kivételével fullon futott a játék. A sógorom gépe kb. ugyanez, csak 1GB-s grafkártyával, neki mindenhol, bármilyen népsűrűség mellett fullon, akadás-mentesen ment a játék.

    A 2GB rendszermemória mindenképpen kevés és ha a 8800GT kevesebb, mint 1 GB-s, akkor van gond. Ennél kisebb (core2 4400-as, 2GHz) proci van az asszony gépében egy 550Ti-vel most már és az is fullban fogja tolni.

    4GB RAM az alap és ha az a 8800GT 1 GB-s, akkor hozza dx9-ben azt a teljesítményt, mint a 9600-as. Sőt! Ha a régi tesztekre jól emlékszem, akkor a 8800GT 20%-al veri a 9600GT-t.

    Pakolj bele 4GB RAM-ot, a többivel meg várj szépen! :)

    VálaszTörlés
  14. Jonnyka, Asharát be lehet fogni tankolni, vagy legalább van olyan jó dps, hogy lecserélhető legyen Khem? Már kicsit unalmas, lvl 32esen csak vele tudtam eddig játszani, többiekkel esélytelen Eliteket ölni.

    VálaszTörlés
  15. Kyrgeen: Gunga konfigja elég meggyőző, így tényleg lehet, hogy megúszod +2GB RAM-al :)

    VálaszTörlés