2011. november 29., kedd

Swarde rövid leírása


Én egy kicsit más keletű beszámolóval készültem, próbálom kiragadni azt ami nem folyik még a csapból úgymond:

-------------->



Először is karaktereim:
  • Inq. sorcerer: lvl 27
  • Inq. assasin lvl 14
  • Imperial agent sniper lvl 18
  • És mindegyik alap karakter kipróbálás szempontjából lvl 3-ig


-Rövid guide fejlődéshez:

  • ne instáz (max kipróbálás céljából 1/új insta)
  • ha spameled a space gombot párbeszédeknél kb annyi idő fölhúzni egy karit mint wowban (sejtésem szerint)
  • pvp xp szép és jó, de csakis ha megnyered a napi küldiért egyböl tehát 1 kör/nap
  • ürharc: csak ha van quested hozzá, elején igen jó xp, de késöbb 20 fele már nem éri meg
  • sima questelés a leggyorsabb storyszálak mentén, elég sok mellék küldit kilehet hagyni a lényeg hogy elért a köv. bolygó szintjét és hogy letold a story küldit végig az aktuális helyen,ajánlatos 2-en questelni sokkal gyorsabb
  • heroic küldik csak is 2-en ismét más különben nem érdemes szenvedni vele, következő bolygón úgy is lecseréled a cuccaidat
  • zöld gearben bőven jól lehet haladni (quest reward)
érdekesség képen lvl 37-es emberkék is voltak már kedd reggel (vagy nagyobbak)


Nem akartam tovább haladni main karival mert úgy is törlődik és csak a storyt lőném le előre,kipróbáltam a mountokat,amire mellesleg simán meglett a credit questelésből, nagy felüdülés a lvl 14-en kapott 35%-os futás után.
A megállás után minden bolygóra átlátogattam/tunk,szerencsére enged mindenhova elmenni miután megkapod a hajódat, nagyon feelinges mindegyik és eszméletlen nagy területet lehet bejárni.

Utolsó nap javarészt pvpztem és megkel hagyni ennyi noobot még nem láttam játszani egy helyen :P kezdve a hutballos "nem tudom merre kell menni" emberektől a jediken át akik azt hiszik hogy ha körbetáncolnak ebben a játékban megszakad a castolása bárminek is :)

healerekkel szinte nem is találkoztam bgken mindenki tank vagy dps volt, pár alkalommal healerként is részt vettem élvezetes bgken még annak is aki sose szeretett healelni (én pl), itt van időd kicsit gondolkozni/elcastolni 1 spell-t mielőtt valaki meghalna.
Nem kívánom jobban részletezni miket láttam kedd reggel 7 óráig mert holnapig sorolhatnám a vicceket :)


-Még egy kis kétely oszlatást tudok esetleg nyújtani imperial agent/sniper/marksmanship-hez:

  • először is ha bárki attól félne hogy folyamatosan coverben lenni nehéz, hát nem az :P
  • ha körülötted táncol 1 melee nincs az hogy megszakad a chaneled/kasztolásod (persze ez minden rangedre igaz) így nem kell folyamat felé fordulnod, a karakter megteszi magától
  • CC-k tömkelege áll rendelkezésedre: röviden 2 ellökés 2 stun 1 térdlövés amitől nem tud mozogni,
  • ha ez se elég és közel ér akkor sincs gond: menekülni nemnagyon érdemes melee elől a medium armor jó védelmet nyújt, egész egyszerűen csak tovább kell lőni coverből a nagy sebzésű skillekkel
  • engem a coverből adódó immobilitás tartott vissza a kasztól és hogy sokat kell majd vele menekülni, nos fordítva van ha kilöknek coverből instant lekel rakni újra és lőni tovább menekülés helyett ,ismét wowos példa jön: nem kell kiteolnod meleet mint hunterrel
    maximum annyit amíg elsütsz 1 cct kicsit arébb mész, cover le és BOOM HEADSHOT :)

Bármilyen kasztot is próbáltam ki mindig volt ami azonnal megtetszett benne,nagy kár volt mert így kb dobókockával tud az ember main-t választani annyira jó mindegyik.....

Nagyából ennyit szerettem volna megosztani másokkal, remélem tudtam használható infoval szolgálni pár embernek ezzel a néhány mondatommal is.

12 megjegyzés:

  1. O.k. Szép és jó dolog a power leveling, de ez a játék szerintem nem erről szól. Aki skippeli a párbeszédeket, annak kb. a WoW-nál érdemes maradni. Sorry!

    VálaszTörlés
  2. Np, azt elfelejtettem irni hogy én nem igy fogom csinálni, csak a kezdő bolygót mert 2x végighallgattam.

    a nagyon gyorsan haladni vágyó emberkéknek írtam, biztosan lesz pár aki már végig tudja mi a storyja és elnyomkod majdnem mindent tb stb, csak gondoltam leirom nekik ezt a pár kis infot

    VálaszTörlés
  3. tudom pl a "ne instáz" durvának tünik elsőre :P
    késöbb több tapasztalattal értelmes groupal gyorsan végigmenve biztosan megfogja érni de addig nem annyira jó a sima quest xphez képest

    VálaszTörlés
  4. A ne instáz és a power lvl kb ugyan az. Ha instázol sokkal erősebb cuccokat szedsz ki mint amiket kapsz köv zónába így jobban haladsz és funabb is. A másik ami jó, hogy itt eshet ugyan az item 5x is simán kiveszed belöle a statokat és átrakod másik sloton lévő itembe.

    VálaszTörlés
  5. questeléshez nem kell kék gear (fél lövéssel hamarabb hal meg a mob?),meg lépsz 3 szintet és már cseréled is pár órán belül a kéked

    VálaszTörlés
  6. Swarde! Lenne egy kérdésem. A sniper mennyire alkalmas solo játékra? Hogyan boldogul az általában csoportban álldogáló mobokkal, főleg ha van köztük egy erősebb ellenfél is? Mennyi a downtime? Kell minden harc után használni a recouperatet?
    Én az operativet próbáltam, de ott sokszor volt szükség arra a plusz kis healre. Itt is vannak rázós helyzetek, vagy annyival nagyobb a sebzés, hogy te hamarabb végzel az ellenféllel mint hogy leszedné az életed?

    VálaszTörlés
  7. az egész attól függ milyen stílusban szeretsz játszani,solozással semmi bajom nem volt

    én gyorsabban ölök a jobb fegyver miatt,de nincs stealthem eltűnésem és healjeim

    nagyobb groupnyi mobra csak gránát+flashbang és amig nincs még 1 AOE-d addig igy simán letudod lőni egyesével őket

    a hard(szürke) mobokat letankolja a companion én meg csak ambush+robbanós droid ezzel a 2vel eltűnik kb fél hpja a mobnak, utánna csak snipe snipe snipe és halott

    recouperate: nem jellemző hogy nyomkodom minden csoport után ha nincsenek sűrűn magától visszajön annyi hp/emnergia ami kell, de amúgy is csak 2-5 secig kell használni az nem sok

    még 1 tippet tudok adni, abban az esetben ha nem figyelted meg:
    minnél több energiád an annál gyorsabban töltődik vissza,tehát ellövöd az egészet gyorsan akkor lassna fog visszatölteni (4 kis nyilacska az energia bár mellett jelzi éppen mennyire töltődik vissza)

    remélem ez elég info volt ahoz hogy tudj dönteni

    VálaszTörlés
  8. valaki írja már le rendesen, hogy "ne instáZZ" :D

    egyébként szeretném, ha felvennéd videóra, ahogy level 30 felett 2 emberrel heroic questelsz :)

    meg ha tényleg nagyon powerleveling guide-ot akarsz írni, akkor a napi 1 pvp igen nagy baromság, lévén maximum 15 perc alatt 10k feletti xpket kapsz (40es szinten egy warzone úgy 1 "téglalap" az xp csíkon - míg 1-1 quest esetén csak az utazás negyed óra)
    konkrétan ha ilyen level 25-26tól csak warzone-okat nyomsz, nem lesz ember a földön, aki előtted éri el az 50-et

    igen, ezt én is ellenzem, és én is "normális" módon fogok 50-re eljutni, de perpill a pvp xp egyértelműen a legnagyobb imbaság

    VálaszTörlés
  9. nerfelték a warzoneokból jövő xp-t.

    VálaszTörlés
  10. mert később heroic 4 van csak? a 2-esek elfogynak vagy mi?

    én csak azt tudom hogy 6k xpt adott pl 18 fele ami kb 2 küldi, ha ketten questeltek még gyorsabb
    27en is pvpztem és questeltem is,semmivel nem tűnt gyorsabbnak pvpből az xp, e fölött meg lövésem nincs amit kilehet találni a karakter "listámból"
    csak tippeltem, hogy végig ilyen arányban adja ami logikusnak tűnt

    ja és ha szeretnél kevesebb írási hibát látni kérj Armentől jogot hozzá :P
    bár érdekes módon az övéit nem nagyon szoktad kijavítgatni,mert nem csak én szoktam elírni dolgokat

    VálaszTörlés
  11. Én úgy tervezem hogy amit az adott területről kilehet hozni azt kihozom:)nem célom mihamarabb max szinten lenni megvizsgálok minden bokrot fűszálat.Eddig kétszer jutottam bétához és ez alatt csak alátámasztást nyert a dolog.Lett annyira szép és összetett a játék hogy ne érje meg végigrohanni rajta.

    VálaszTörlés
  12. pl datacronokat saját magam akarom levadászni majd, mindig is szerettem titkos csomagokat keresgélni pl GTA :)

    VálaszTörlés