2011. május 17., kedd

Béta morzsák

Jonnyka jóvoltából itt van egy adag béta morzsa. Fordítás is az ő érdeme. Ha van bárkinek bármi ToR-al kapcsolatos híre, azt nyugodtan küldje el nekünk és mi kiposztoljuk.


Kérdés: Fejre rakható cuccok mennyire állíthatók? Ki-be kapcsolhatók?
Válasz: Kb. ugyanolyan, mint a többi MMO-nál. A fejre pakolható cuccokat kicsit később lehet találni, mint a többi cuccot. Sisak is van, és köpeny is természetesen. Várhatóan (csak kinézetben, like wow) levehetőek lesznek, még nem (pontosabban ő felületes vizsgálattal nem találta ezt az opciót). Jelenleg nincs olyan funkció, hogy a csuklyát le / fel húzhatod.

Kérdés: Talent fa rendszer. Szintkorlátok, ilyesmik. Mennyire lehet ezekkel taktikázni?
Válasz: Nem értem még el a max szintet, úgyhogy nem tudom, hogy a végére pontosan hány pont osztható ki a talentek között. Ami látszik, hogy a WoW-hoz hasonlóan [max szint - 9] talent pontod lesz, itt is a 10. szinttől indul a talentezés. Hybridelni elég nehéznek tűnik, ahhoz kevés a talent pont, inkább jó ötlet 1-1 talent fát kimaxolni.

Kérdés: Mountok.
Válasz: A kisebb szintű 20k kreditbe kerülő speedert kivették, maradt a nagyobb szintű, gyorsabb, 40k kredites. A karakternek 25-ös szintűnek kell lenni a speeder használatához.

Kérdés:
A PVP booster cucc van / lesz-e PVE-ben is, tehát a kis szintűek szintezhetnek -e értelmesen nagyobb szintűekkel?
Válasz: Egyáltalán nem. [hozzátenném, hogy erről volt már hivatalos fórumon is szó, a készítők nem akarják, hogy húzzák a nagyok a kicsiket]

Kérdés: Faj-specifikus fej-cuccok? A fej-cuccok fajonként nézhetnek ki máshogy?
Válasz: Vannak faj-specifikus cuccok. Lekkus, szarv, ilyesmik nem "fúrják át" a fej-cuccokat. Egyelőre úgy tűnik, hogy az egyetlen igazi limitáció a Twi'lek / fej-cucc kombó.

Kérdés:
Páncélzat testreszabása? Színezés, ilyesmik?
Válasz: Nem találkoztam ilyesmivel.

Kérdés: Van kinézet ablak, mint wowban?
Válasz: Nincs.

Kérdés: A sith assassin egyértelműen inkább közelharci kaszt, mint varázsló?
Válasz: Igen, egyértelműen.

Kérdés: Hogy látod, E3-on bejelentik a release datet?
Válasz: Szerintem 1, vagy 2 hónappal a megjelenés előtt jelentik be, amit kétlek, hogy már az E3 lenne. Ahogy én látom, a bejelentés szeptember-október, a megjelenés pedig ehhez képest 1-2 hónap.

Kérdés: Világos / sötét döntések. A KOTOR 1-2ben ezek túl egyértelmű, már-már gagyi döntések voltak, minthogy a) Megölöm b) Pénzt adok neki. Itt fontosabbak, erőteljesebbek a döntések?
Válasz: Erre egy példával válaszolnék. Hoztam egy döntést, amiről úgy gondoltam, hogy világos oldali döntés. Mint utóbb kiderült, éppen ellenkezőleg, világos oldali döntés lett belőle. A rendszer úgy van kitalálva, hogy gondold át a lépéseidet. Persze, vannak döntések, amikor egyszerűen annyiról szólnak, hogy "HAHAHA megölöm", de alapvetően sokkal több az átgondolós rész.

Kérdés: A jó / gonosz döntéseknek van behatása a képességekre?
Válasz: Ahogy én láttam, a képességekre nincs kihatással, viszont cuccokra igen. Vannak csak jó / gonosz karakter által használható cuccok.

Kérdés: Mesélj kérlek a kezdőbolygók után következő bolygókról. Méret, elrendezés, kinézet, ilyesmik.
Válasz: A nagyobb szintű bolygók nagyobbak, mint a kisebb szintűek. A Korriban és a Tython viszonylag kis bolygók, de azért ezeken a bolygókon is elég sok időt el lehet tölteni. A következő bolygók, ahova ezekről jutsz, a "főváros" bolygók, na ezek már jóval nagyobbak. Az ezek után következő bolygók pedig mégnagyobbak. A kinézet? "AMAZING". A videók, amiket eddig láthatott a nagyközönség, SEMMIT nem adnak vissza abból a csodálatos kinézetből, amiket a bolygókra varázsoltak.

Kérdés: Mennyire testreszabhatóak a társak? Kinézetük változtatható? Vagy statikus?
Válasz: Bármilyen cuccot ráhúzhatsz a társaidra, amik rájuk valók. A kinézetük pont ugyanúgy változik az új cuccokban, mint a játékos karakteré. Van 1-2 kivétel / megkötés, pl. az SI első társa.

Kérdés: Van-e AoE looting?
Válasz: Rift-szerűen? Nincs, de a teszt fórumon rinyálunk érte, úgyhogy akár még lehet is :)

Kérdés: Mizu a fejlődéssel? Grindelni kell, vagy végig questeled a játékot?
Válasz: Szuper. Kb. olyasmi, mint a WoW 1-60 szint fejlődés. Mindig volt bőven quest.

Kérdés: Van a beta-ban PVP szerver? Ha igen, hány bolygón van open-pvp?
Válasz: A teszt szerver PVP-s, igen. Számokat nem tudok mondani.

Kérdés: Vannak háttértörténetek? Faj-specifikusak?
Válasz: Igen, és igen. Pl. egy Zabrak SI mindenképpen egy rabszolga.

Kérdés: Mizu a fénykardokkal? Szín, ilyesmik.
Válasz: A fénykardokat ugyanúgy lootolod, mint minden mást. Perpill craftolni nem lehet őket. Ugyanúgy lehet őket upgrade-lni, mint wowban az echanting. Van rá külön crafting profession.

Kérdés: Mennyire érzed késznek a játékot?
Válasz: Most lett vége az alpha 2 fázisnak. Úgy érzem, ennél "készebb" alfa verziót még nem láttam soha. A szeptember - december teljesen reális, biztos vagyok benne, hogy tartani tudják.

Kérdés: Balance?
Válasz: Minden kaszttal elmentem 20-as szintig, és 100%-osan balance-oltnak érzem a játékot.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése