2011. október 14., péntek

Infómorzsák

Érkezett néhány új információ a játékról, kezdjük a legfontosabbal:

  • Ma a BW és a Lucasarts bejelentette, hogy global launch lesz, vagyis Amerikához hasonlóan Európában is december 20-án jelenik meg a játék!
  • Megjelenéskor 15 flashpoint lesz a játékban.
  • A light/dark irányultság hatással lesz a karakterünk külsejére is.

Sickratman talált egy elég jó talent kalkulátort (köszönet érte), érdemes nézegetni ezt is:


A végére pedig egy videó, csak hogy még jobban záruljon a nap.:)

14 megjegyzés:

  1. ooooohhh yeaaaahh!!:) javítsátok a visszaszámlálót:)

    VálaszTörlés
  2. Majd javítják ők ezt.. :) Mármint az enjin.com

    VálaszTörlés
  3. \o/ jó hír. Nem bánnám ha bétázhatnék még egyet a megjelenésig:D a béta óta csak türelmetlenebb lettem nembirok már semmivel játszani annyira várom:)
    pár könyvel próbálom lekötni a szabadidőmet.
    Amivel eddig játszottam swtor béta óta nem léptem be 2 percnél tovább csak az sw jár a fejemben.
    lehetne már december:)

    VálaszTörlés
  4. Én sajnos még nem próbálhattam ki, de nagyon várom a lehetőséget. A megjelenésig én a ZH időszak-BF3-vizsgaidőszak hármassal próbálom múltatni az időt.. :P

    VálaszTörlés
  5. Remélem lesz rá lehetőséged!
    Gondoltam kipörgetem megint a kotor 1-2-t de nem megy win7-en -.-

    VálaszTörlés
  6. nézegetem talent calculatort elég ütős.

    1 dolog:
    shared tree-k már nemis sharedek?
    vagyis mind2 ac-n tök más mind2, ez elég jó, még több combinációs lehetőség :O

    sorcerert néztem (alap), madness már nem annyira ütős, ellenben lightning elég op lett, viszont azon gondolkodam corruption-t rakom ki, és azzal megyek bg-re dps elni, + mellé még megsem tudok dögleni :p .

    VálaszTörlés
  7. Szerintem ennyire előre ne gondolkozzatok, majd meglátjuk a játékban.. :)

    VálaszTörlés
  8. Azért az SWG-s Coronet Cantina bulik hiányozni fognak:D Meg a 20 fős hunting groupok:(

    VálaszTörlés
  9. azok mik? :P
    tuti ittis lesznek hasonlóak :P

    VálaszTörlés
  10. ez a talent kalkulátor már hamarabb fent volt mint a betacakes, tudom mert könyvjelzöbe volt véve már nekem :P ez volt az elsö amit csináltak

    VálaszTörlés
  11. Na át lett rakva észak amerikaira a számláló, így más a global launch időpontjáig számol vissza.

    VálaszTörlés
  12. nem ide illik de hátha itt kapok választ:)
    youtube-ról le lehet szedni valahogy a nem ráégetett feliratot?
    kéne nekem feliratozva az összes timeline de soknál csak bekapcsolható felirat van.Valami ötlet?

    VálaszTörlés
  13. Próbáld ki a streamtransporter nevü progit, ha azzal sem megy, akkor meg valami Stream felvevőt, azzal feltudod venni az éppen futó videót, így rajta lesz a felirat is.

    VálaszTörlés
  14. köszi teszek egy próbát:)

    VálaszTörlés